- 1
verschillende uitvoeringen ?
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
MarcelloT
verschillende uitvoeringen ?
Geachte Z genoten.
Omdat ik het forum eigenlijk als een soort vraagbaak gebruik, moet ik bekennen dat als ik geen problemen heb met Z4, ik hier ook minder vaak ben.
Mijn E 85 gaat probleemloos, maar af en toe lonkt de E 89 , soms bij vlagen, maar de laatste tijd toch steeds vaker 😉
Ok ik beken, ik ben mij aan het oriënteren.
Ik zou graag een automaat willen, uit 2010, 2011 of 2012.
Nu zie dat ik dat twee soorten/uitvoeringen zijn mbt tot de versnellingspook (heet dat eigelijk ook zo bij een automaat?)
Hier twee foto's, beide e89 beide uit 2011, maar verschilden soorten pookje, wat is het naast het optische, het verschil, weet iemand dat?
aangepast door MarcelloTLink naar reactie
Beste reacties voor deze vraag
2
2
2
1
Populaire dagen
23 ma
5
26 ma
2
25 ma
1
Beste reacties voor deze vraag
Maurits 2 berichten
Ewout 2 berichten
MarcelloT 2 berichten
haroldv 1 bericht
Populaire dagen
23 ma 2021
5 berichten
26 ma 2021
2 berichten
25 ma 2021
1 bericht
Populaire berichten
Ewout
Hier dan een antwoord van iemand die *wel* een E89 heeft (met automaat). 😉 Welke automaatbak je koopt hangt af van welke motorisering je wilt. SDrive23i en 30i geleverd met 6-
Geplaatste afbeeldingen
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.