Ga naar inhoud

3e Toerrit inschrijving


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Wij zitten wel met Sumo als hij niet naar binnen mag is geen probleem gaan wij wel maccen :m: ,wel jammer had wel zin in een INDO hap ;) ,anders een kortere rit.

Link naar reactie
  • Reacties 381
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bevestiging moet ik nog krijgen, maar er zullen hoogst waarschijnlijk ook een aantal Z4's mee komen rijden zondag :m:

De Indo hap..<zucht> (had ik ook wel lekker gevonden) Wat voor tijd we ook komen het zal altijd een uitloop hebben tot na sluitingstijd.(17:00), of we moeten al zo veel inkorten dat we rond 15:00 terug zijn :lmao: . Hou je nog 2 uur over om wat te eten en drinken...

Voor Sumo (en de andere 2 hondjes) gaan we bellen).. Geen hondjes binnen.. geen eters binnen.. wat vind je daarvan???? :D

Link naar reactie
Zo moet dat, keihard Chris. :m:

Z4? Nice.....

ZzZeker nice!! Hebben gemerkt dat we zo allemaal wel vreselijk veel bekijks hebben met al die ZzZjes.... BTW het schijnt dat op de rit van Noord Brabant georganiseerd door Jos zelfs een Z8 mee gaat!!! :lmao:

Enne hey.... het is graag of niet hoor voor zo'n restaurant.... er zijn nog zat uitwijk opties. :D . Morgen meer info

Link naar reactie

Moet er wel wat voor overhebben om er zondag bij te zijn.

Moet bij Ivo zijn rond 8 uur, dat wil zeggen dat ik rond zeven uur moet opstaan, anders red ik het niet :lmao:

Maar ik heb het er graag voor over :D

Krijg ik misschien een prijs voor de verste deelnemer? :m:

Link naar reactie
Vond het de vorige keer wel gezellig om even na, en in dit geval, even voor te babbelen onder het genot van een drankje :fez:

Idd, het gezellig met elkaar kunnen kletsen en een borreltje drinken is al de helft van de pret :D

Link naar reactie
Bevestiging moet ik nog krijgen, maar er zullen hoogst waarschijnlijk ook een aantal Z4's mee komen rijden zondag :blink:

De Indo hap..<zucht> (had ik ook wel lekker gevonden) Wat voor tijd we ook komen het zal altijd een uitloop hebben tot na sluitingstijd.(17:00), of we moeten al zo veel inkorten dat we rond 15:00 terug zijn <_< . Hou je nog 2 uur over om wat te eten en drinken...

Voor Sumo (en de andere 2 hondjes) gaan we bellen).. Geen hondjes binnen.. geen eters binnen.. wat vind je daarvan???? :D

Als we om 17:00 terug zouden zijn kunnen ze het personeel houden... dus dan zou het geen probleem zijn... Maar eerlijk gezegd weet ik ff niet waar er nog geschrapt kan worden zonder dat je echt leuke dingen moet missen...

Dat Wok restaurant is niet alleen chinees, ook andere oosterse smaken. Sumo mag ook naar binnen. D'r is echter een ander probleem: het is niet rolstoel vriendelijk. Je moet n.l. zelf eten pakken en allemaal trappen over.

We moeten dus verder kijken naar een ander restaurant.

wordt vervolgd....

Link naar reactie

Zojuist Van der Valk geboekt in Haarlem-Zuid voor zaterdag op zondag.

Er was inderdaad een hotel in Hillegom, maar mijn laatste ervaring met een hotel wat geen onderdeel was van een keten was niet zo best <_<

Link naar reactie
Zojuist Van der Valk geboekt in Haarlem-Zuid voor zaterdag op zondag.

Er was inderdaad een hotel in Hillegom, maar mijn laatste ervaring met een hotel wat geen onderdeel was van een keten was niet zo best :notworthy:

pension "marjanne?" :schater:

Link naar reactie
Belangrijke vraag!!!! Is er iemand in de groep met speciale wensen??? Vegetarisch oid?

Dit ivm met reserveringen voor diner..........

Kan het topless geserveerd worden?

Dit natuurlijk geheel in de Roadstergedachte hé :schater:

Link naar reactie

Als het niet helemaal toegankelijk is is geen probleem,voel me met jullie wel verbonden dat ik mij zo durf te laten tillen bij een eventueel opstakel. :muur::blush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.