Ga naar inhoud

hola hupsa

lobotommie

Aanbevolen berichten

Zucht.............waar ben ik aan begonnen, bij het remmen (elke snelheid) is er een klein schokje voelbaar in het stuur (lijkt net of je iets raakt.....een wit konijntje of zo), als ik met de handrem rem is het niet zo , alleen telkemale bij gebruik van de voetrem (klein snokje)

auto heeft nog geen 30.000km gereden en heeft een M onderstel :D

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dus maar een konijntje? Niet meerdere achter elkaar? Hiermee doel ik dus op kromme remschijven, dan krijg je bij het aanremmen behoorlijke trillingen in het stuur.

Jouw probleem lijkt meer een remblokje dat vast blijft hangen. Of een zuiger die niet goed los komt, en pas tijdens het remmen vastgrijpt. Kun je wel horen waar het geluid vandaan komt?

Link naar reactie

Heb je de auto net gekocht? Niet moeilijk over doen en terug naar de verkoper voor garantie. Laat die het lekker uitzoeken.

Anders moet je toch zelf zoeken. Als je een tik in het stuur voelt lijkt me dat er iets speling in het stuurhuis zit oid. Netals bij je stoel: die zet zich dan even in de vertraging.

Trekt de auto dan ook naar een bepaalde richting als je (hard) remt? Als je rem inderdaad een beetje blijft plakken moet je dat toch ook aan het gedrag van de hele auto merken.

Link naar reactie

Nee eigenlijk niet, bij het aanremmen beweegt het stuur een beetje (1cm slingertje), hoe sneller ik intrap hoe duidelijker het te zien is (ook gaat mijn vrouw dan harder schreeuwen)...................dat laatste was toen ik het wilde weten ook en bij 170km per uur vol op een rem trapte

GOTVERDEGOTJEZUSSSSNOGANTOEWATDOEJENOU.......

sorry....ik reed bijna over een konijntje (vandaar "het konijntje") :muur: B)

Link naar reactie
Nee eigenlijk niet, bij het aanremmen beweegt het stuur een beetje (1cm slingertje), hoe sneller ik intrap hoe duidelijker het te zien is (ook gaat mijn vrouw dan harder schreeuwen)...................dat laatste was toen ik het wilde weten ook en bij 170km per uur vol op een rem trapte

sorry....ik reed bijna over een konijntje (vandaar "het konijntje") :muur: B)

Sterke actie, zeker als je niet waarschuwd. Ik denk dat ik een knal had gehad. :lol:

Link naar reactie

sorry....ik reed bijna over een konijntje (vandaar "het konijntje") :muur:  B)

Sterke actie, zeker als je niet waarschuwd. Ik denk dat ik een knal had gehad. B)

of pikstraf.... :lol:

Maareh tommie, hou je nog wel van je vrouw? of is dat een gepasserd station. (of gezond relativerings vermogen :D )

Link naar reactie

Ik hou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee B) eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :muur: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel van mijn vrouw

Link naar reactie

sorry....ik reed bijna over een konijntje (vandaar "het konijntje") :D  ^_^

Sterke actie, zeker als je niet waarschuwd. Ik denk dat ik een knal had gehad. :D

Ik had zeker een knal gehad..... of alleen maar een verwijtende blik...hm nu weet ik niet wat erger is :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in