Ga naar inhoud

velgen


Ron

Aanbevolen berichten

Ik ben al een poos op zoek naar de site waar alle BMW-velgen staan.

Ook al geprobeerd via de zoek-functie, want ik weet dat we het er eerder over hebben gehad.

Maar helaas, ik kan het niet vinden.

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben al een poos op zoek naar de site waar alle BMW-velgen staan.

Ook al geprobeerd via de zoek-functie, want ik weet dat we het er eerder over hebben gehad.

Maar helaas, ik kan het niet vinden.

Kan iemand mij helpen?

Je kunt wel bij BMW een pdf downloaden waar ze allemaal op staan.

bmw_velgen

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Wat vinden jullie van de prijs??  ( € 950 incl banden)

Bij BB: 18 inch : Euro 878,- , exclusief banden!

Nou is BB bepaald niet de goedkoopste, maar 950 euro lijkt mij een mooie prijs.

Misschien tóch nog even rondkijken elders??

By the way: Pierre zal ze beslist afraden en wel om de kwaliteit. Die zal stukken minder zijn dan de echte Alpina's. Echte Alpina's (nieuw) schijnen overigens moeilijk of niet verkrijgbaar te zijn, aldus Pierre. Hij kan je er het fijne van vertellen als 'ie terug is.

Nog even dit: Van de website van Berghout:

Mocht U op zoek zijn naar een set lichtmetalen velgen, dan kunt U altijd een kijkje komen nemen in onze ruime showroom, waar ca. 200 sets lichtmetalen velgen bij elkaar verzameld zijn. Al deze modellen kunnen wij uit voorraad, direct, met of zonder banden, onder Uw auto monteren.

Die laatste zin vind ik wel grappig: Ze monteren dus óók velgen zonder banden onder je auto. Wedden dat je niet ver komt?

Link naar reactie
Wat vinden jullie van de prijs??  ( € 950 incl banden)

Bij BB: 18 inch : Euro 878,- , exclusief banden!

Nou is BB bepaald niet de goedkoopste, maar 950 euro lijkt mij een mooie prijs.

Misschien tóch nog even rondkijken elders??

By the way: Pierre zal ze beslist afraden en wel om de kwaliteit. Die zal stukken minder zijn dan de echte Alpina's. Echte Alpina's (nieuw) schijnen overigens moeilijk of niet verkrijgbaar te zijn, aldus Pierre. Hij kan je er het fijne van vertellen als 'ie terug is.

Nog even dit: Van de website van Berghout:

Mocht U op zoek zijn naar een set lichtmetalen velgen, dan kunt U altijd een kijkje komen nemen in onze ruime showroom, waar ca. 200 sets lichtmetalen velgen bij elkaar verzameld zijn. Al deze modellen kunnen wij uit voorraad, direct, met of zonder banden, onder Uw auto monteren.

Die laatste zin vind ik wel grappig: Ze monteren dus óók velgen zonder banden onder je auto. Wedden dat je niet ver komt?

:schater::schater::schater:

Link naar reactie
Heeft iemand ervaring met Berghout-banden?

Zie onderstaande site........

http://www.berghout-banden.nl/autotraderaanbieding.htm

Ik heb misschien wel belang bij die 18" (nep)alpina's op foto 4.

Zal me wel afgeraden worden door Pierre.... :lol:

Die prijzen zijn wel aangenaam; ik vraag me alleen af wat voor banden ze monteren voor die prijs. Kon er op de site niks over vinden.

Link naar reactie
Heeft iemand ervaring met Berghout-banden?

Ik heb misschien wel belang bij die 18" (nep)alpina's op foto 4.

Zal me wel afgeraden worden door Pierre.... :(

ik heb ook imitatie bmw velgen eronder. Volgens de bandenboer die ze monteerde waren ze van prima kwaliteit. (kon ie merken met balanceren) zijn wel iets zwaarder. maar als je geen :( rijd of vaak gaat driften maakt het ook weer niet teveel uit denk ik. alleen oppassen met chroom of black chrome want dat schijnt na verloop van tijd wel los te laten.

Link naar reactie

Aangezien reparatie je dan zo'n 100 euro per velg gaat kosten moet je natuurlijk voor je zelf afwegen wat de beste koop is.

M.i. is er niks mis met replica's. De look is goed, kwaliteit over het algemeen redelijk tot zelfs goed. Laat je wel goed informeren, er is ook heel wat bagger in de handel :(

Link naar reactie
Aangezien reparatie je dan zo'n 100 euro per velg gaat kosten moet je natuurlijk voor je zelf afwegen wat de beste koop is.

M.i. is er niks mis met replica's. De look is goed, kwaliteit over het algemeen redelijk tot zelfs goed. Laat je wel goed informeren, er is ook heel wat bagger in de handel :(

mijn set kwam van ebay :blink: kwamen gewoon uit de fabriek van rial :( . moesten ze waarschijnlijk vanaf.

Link naar reactie

Ach,als we allemaal een zak met geld hebben voor de hobby is het natuurlijk geen probleem. Dan niets anders dan OEM, maar aangezien (bijna) niemand dat hier heeft is al het after market spul the next best thing. :((op de OEM spullen via Ebay na)

Natuurlijk wel het kaf van het koren scheiden. Maar dat is m.i. juist de sport! :(

Link naar reactie
Ach,als we allemaal een zak met geld hebben voor de hobby is het natuurlijk geen probleem. Dan niets anders dan OEM, maar aangezien (bijna) niemand dat hier heeft is al het after market spul the next best thing. :((op de OEM spullen via Ebay na)

Natuurlijk wel het kaf van het koren scheiden. Maar dat is m.i. juist de sport! :(

Dat zijn wijze woorden!

Link naar reactie

Ik heb Berghout even gebeld; Ze monteren standaard banden van het merk Nankang.

Ik had er nog nooit van gehoord, maar het schijnt de grootste bandenfabrikant van taiwan te zijn.

Om de banden goedkoop te houden kopen ze een profiel van een bekend merk. Ze schijnen kwalitatief vrij goed te zijn en kosten ongeveer de helft van b.v. een Pirelli of Michelin band.

Link naar reactie
Ik heb Berghout even gebeld; Ze monteren standaard banden van het merk Nankang.

Ik had er nog nooit van gehoord, maar het schijnt de grootste bandenfabrikant van taiwan te zijn.

Om de banden goedkoop te houden kopen ze een profiel van een bekend merk. Ze schijnen kwalitatief vrij goed te zijn en kosten ongeveer de helft van b.v. een Pirelli of Michelin band.

http://www.autobandenmarkt.nl/start.html

Zeker goedkope banden... vb. 225/40/17 86 euro.

Link naar reactie
Ik heb Berghout even gebeld; Ze monteren standaard banden van het merk Nankang.

Ik had er nog nooit van gehoord, maar het schijnt de grootste bandenfabrikant van taiwan te zijn.

Om de banden goedkoop te houden kopen ze een profiel van een bekend merk. Ze schijnen kwalitatief vrij goed te zijn en kosten ongeveer de helft van b.v. een Pirelli of Michelin band.

Ik zou toch even wat extra geld uittrekken voor een echt goede band. Je krijgt er spijt van als je niet lekker rijdt. te veel lawaai, te weinig grip. En even goed de testen doornemen.

Link naar reactie
Ach,als we allemaal een zak met geld hebben voor de hobby is het natuurlijk geen probleem. Dan niets anders dan OEM, maar aangezien (bijna) niemand dat hier heeft is al het after market spul the next best thing. :mellow:(op de OEM spullen via Ebay na)

Natuurlijk wel het kaf van het koren scheiden. Maar dat is m.i. juist de sport! :banaan:

vraag me af of je doorgaans niet beter een nieuwe imitatie kan kopen dan een gebruikte OEM. Hoor van de bandenboer dat ze vaak krom staan, of er mee geragd is.

Link naar reactie
Hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat je wilt. OEM met b.v. opknappen, dit is redelijk te doen bij o.a. http://www.develgendokter.nl/ of nieuwe after market replica's. Ik denk dat de messten hier het van de prijs zullen laten afhangen.

Afgeragd spul is ook weer goed te krijgen.

tja maar tegen welke prijs... moet je wel een enorme originalo zijn.

Link naar reactie

Mooi is dat toch. Dat de meningen hierover verdeeld zijn bedoel ik.

Als je alleen maar toert op zonnige dagen met je ZZZ, merk je er volgens mij niets van dat je replica's gemonteerd hebt.

Dat geld naar mijn bescheiden mening NIET voor de banden.

Link naar reactie
Mooi is dat toch. Dat de meningen hierover verdeeld zijn bedoel ik.

Als je alleen maar toert op zonnige dagen met je ZZZ, merk je er volgens mij niets van dat je replica's gemonteerd hebt.

Dat geld naar mijn bescheiden mening NIET voor de banden.

ik rij elke dag en merk echt geen verschil met de bmw wielen die erhiervoor opzaten

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.