Ga naar inhoud

Ik heb een draadje los!


Jaekry

Aanbevolen berichten

Ik heb een draadje los!

Op zoek naar temp sensor (zie ander topic) kom ik vervolgens dit tegen. De blauwe hing los, de witte was omhoog gefrot.
Het is aan bestuurders kant links van de voeten aan de bovenzijde. 

 

Op de blauwe connector staat een code: na google weet ik dat het betekent: connector. Tja. Maar waarvan?

Er gaat 1 (ronde vorm) pin in. In de witte 2.

 

Wie weet?

 

 

WhatsApp Image 2019-05-09 at 17.35.01.jpeg

aangepast door Jaekry
Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Niet ongebruikelijk hoor, dat je enkele connectoren hebt die niet aangesloten zijn, Er zijn een beperkt aantal verschillende kabelbomen en afhankelijk van de opties van je auto krijg je een bepaalde kabelboom, maar die matcht vrijwel nooit 1 op 1 met de exacte opties. Dus hier en daar is er een connectortje te vinden achter een afdekkap, ik ben ze ook wel eens tegengekomen.

 

Ik dacht eerst dat die blauwe een glasvezel was, dan is het de MOST bus, daarvan hangt er altijd eentje los ergens voor de dealer om via een optische link softwareupdates te kunnen doen voor je infotainment enzo. Maar als ik naar de connector kijk is het waarschijnlijk toch gewoon een metalen draadje.

 

Als je het echt wilt weten moet je even in de kabelboomdatabase duiken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.