Ga naar inhoud

Achterlicht RHD

ZwarteZ

Aanbevolen berichten

Achterlicht RHD

Hoi forumleden,

Weet iemand of een achterlichtunit van een RHD past in een LHD zonder aanpassingen, ook voor wat betreft de elektrische aansluiting.

Greetz Bruno

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

• Administrator

Ja, dat past. Maar afhankelijk van om welke kant het gaat heb je voortaan of een rood achteruitrijlicht (gevaarlijk, APK afkeur en niet verzekerd als je daar een ongeluk door krijgt), of - zoals heel veel mensen hier hebben, inclusief de schrijver dezes - links en rechts de glaasjes van 

achteruitrijlichten. In dat geval moet je er even een rood lampje in draaien op de plek waar nu je mistachterlicht zit ...

Link naar reactie

Mijn idee was voor de rechter kant, dus twee keer rood. Leek me wel mooi te staan en een achteruitrijlamp mis ik toch niet. Voor de apk even wisselen (weet eigenlijk niet of dat veel werk is). Maar ik wil niet dat er problemen met de verzekering ontstaan. Dus toch misschien niet zo'n strak plan....

Greetz Bruno

Link naar reactie

Ja, zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken 🙄

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Ik hoop dat je daar vooruit bent weg gereden, of dat je standaard een levende assistent bij je hebt die uitstapt en achter de Z gaat staan om luid roepend en zwaaiend achteropkomend verkeer te waarschuwen als jij achteruit rijdt en achteropkomend verkeer alleen een matig brandend mistlampje ziet ... :hypocrite:

Link naar reactie
Op 8-4-2019 om 23:10, Jeen zei:

IMG_4421.thumb.JPG.8da31a7fa6a4dceca398b3d3b0457f31.JPG

Je bedoelt zoals deze.

Ja, maar dan met oranje knipperlichtglaasjes ✌️

Link naar reactie
Op 9-4-2019 om 10:57, 2.5si zei:

Ik hoop dat je daar vooruit bent weg gereden, of dat je standaard een levende assistent bij je hebt die uitstapt en achter de Z gaat staan om luid roepend en zwaaiend achteropkomend verkeer te waarschuwen als jij achteruit rijdt en achteropkomend verkeer alleen een matig brandend mistlampje ziet ... :hypocrite:

Heb standaard een wit rondomschijnend zwaailicht welke onder de bumper uitkomt als ik achteruit rijd 😉

aangepast door Jeen
Link naar reactie
  • Administrator

Dat lijkt me een prima oplossing, mits je er dan ook zelf heeeeeeeeel hard "tuut-tuut-tuut-tuut-tuut ..." bij roept als je achteruit rijdt!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in