Ga naar inhoud

Alternatief stoelen


haroldv

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik zou sowieso de gordelspanners van je oude stoelen overzetten (en de codes resetten). Er zijn best wat varianten E46 stoelen met dito gordelspanners, beter gewoon je oude blijven gebruiken. 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Op 09/07/2024 om 20:30, Pete000 zei:

Beste mensen, ik heb deze week ook mijn standaard stoelen door E46 sportstoelen. Super fijn. Ik krijg wel twee foutcodes die tw maken lijken te hebben met de gordelspanners: 009911 en 009891.

 

is dit een compatibiliteitsprobleem of zijn 1 of beide gordelspanners van de ‘nieuwe’ stoelen defect en moet ik de gordelspanners van mijn oude z4 stoelen overzetten naar de E46 stoelen. Wie heeft hier kijk op?

 

thanks vast!

 

gr

 

Pieter

Zie mijn post hierboven, ja dus.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.