Ga naar inhoud

Ramen sluiten niet met de afstandsbediening

offshore

Aanbevolen berichten

Ramen sluiten niet met de afstandsbediening

Hallo

ben hier nieuw met mijn z4!

heb meteen een vraag 

als ik mijn auto op slot doe dan gaan de ramen niet omhoog ook niet als ik deze lang indruk

is dit ook aantepassen ? Ik denk dat dit niet standard op deze z4 zit 

al vast bedankt

groet

Freddy

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

41 minuten geleden zei 2.5si:

Vertel eens wat meer over je Z4 dan? Het is zo wat lastig om je vraag te beantwoorden ...

😞

duidelijk!!

deze komt uit 2007 en heeft de 2.0 motor

verder is dit  een standaard uitvoering 

Link naar reactie
  • Administrator

Dan kan het! Er zijn tal van manieren:

- programmeren door iemand met INPA (je dealer / jezelf als je er handig mee bent / een behulpzaam forumlid);

- met de app en adapter van Carly. Daar kun je ook nog meer mee programmeren;

- met een comfort module, zoals die van Xcarstyle (waarmee je ook andere dingen in kunt stellen).

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, dat is de module die Cabrio Care in Naarden ook gebruikt. Installatie is in ieder geval een heel stuk makkelijker dan de vergelijkbare XCarstyle module.

Staat tegenover dat je die laatste met wat geduld via Ebay goedkoper op de kop kunt tikken.

Maar, veel van de dingen die je met die module kunt, kun je volgens mij ook met Carly (adapter + app kopen). Dan ben je behoorlijk goedkoper uit ...

Link naar reactie

Even een kleine vraag ter controle:

Als je de deur op slot doet met de sleutel en deze vasthoud in de sluitstand, gaan dan de ramen wel
dicht?

Dan heb je namelijk wel de comfortsluiting en kan er met NCSexpert het e.e.a. aangezet worden 😉

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Vandaag bij forumlid Cor geweest , deze heeft mijn module geprogrameerd en het werkt

dak gaat soms niet helemaal volledig open of dicht maar dat is een kwaal van de zzzz

mooi dat we elkaar zo kunnen helpen 

bedankt Cor 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in