Ga naar inhoud

Windscherm

Zchaijk

Aanbevolen berichten

Windscherm

Hallo,

Ik heb op mijn Z4 e85 een windscherm wat over de rolbeugels gaat

Maar wil graag het windscherm wat er tussen kan en ook in de rolbeugels.

Vind deze wel op internet maar kost ruim 500 euro.

weet iemand waar ik deze goedkoper kan krijgen. Op eBay uk wel wat gevonden maar dan nog 300 kwijt en beschadigd

15FD6BF4-DAD0-4B63-A4D5-08C5F291D665.jpeg

8A797437-DD93-4358-A6AB-0A1CE4F27FFE.jpeg

aangepast door Zchaijk
Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

• Administrator

Het is hiermee hetzelfde als met sommige andere upgrades; of je betaalt in één keer de hoofdprijs bij de dealer of een adres zoals Schmiedmann en dan heb je gemak, of je stopt er zelf de nodige tijd en moeite in, en dan ben je een tijdje zoet met Ebay, Marktplaats en binnen- en buitenlandse fora in de gaten houden.

Als je bij BMW de hele set koopt willen ze je ook andere rolbeugelafdekkingen verkopen. Dat is op zich onzin, als je een beetje voorzichtig te werk gaat kun je de huidige hergebruiken. Ook de ophangbeugels om het centrale deel op te bergen in de kofferbak heb je niet per se nodig, zeker niet als je dat deel toch altijd laat zitten.  Wat heb je dus wel nodig?

- centrale middendeel;

- bevestigingsbeugels central middendeel; en

- windschermpjes voor in de rolbeugels (sommige mensen vinden van niet, maar als je ze weglaat heb je wel meer tocht in de cabine).

Montagehandleiding, geschreven door een - ahumm - heel betrouwbaar type, hier.

Link naar reactie

Dank voor jullie reacties. Ik zoek nog even verder op Ebay, maar of ik voldoende geduld heb om te wachten.........:Anderzijds heb ik nu natuurlijk een windscherm dus zit ik niet op de tocht. Deze t.z.t. verkopen, als dat lukt.

Link naar reactie
  • Administrator

Zoals je inmiddels weet heb je voor €482,54 een nieuwe, of je deze compleet vind op ebay...

Waarschijnlijk moet je de stukjes in de rolbeugel nog bijbestellen dan wat bijna de helft is van het totaal bedrag.

mijn tip, gewoon nieuw bestellen

Link naar reactie
  • Administrator

Wat ik heb is in etappes via buitenlandse fora gevonden. Totale prijs grofweg Eur 125,-. Kan dus wel, kostte wel wat tijd...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in