Ga naar inhoud

HELP dak gaat niet meer dicht

rmassuger

Aanbevolen berichten

HELP dak gaat niet meer dicht

Tijdens de winter met de hardtop gereden. Net de kap eraf gehaald om open te rijden.

Maar als ik de softtop wil sluiten en op de sluit knop druk gebeurt er niets. Geen lampje geen elektromotor geluid, helemaal niks.

Heb geprobeerd hem handmatig te sluiten door aan het rode kabeltje te trekken en aan het touwtje in het midden van de koffer maar na het drukken kan ik de kap maar een klein stukje handmatig lichten.

Wat is hier aan de hand ?

Gaat om een E85 van 2003 met een 2.5 motor

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Ik denk dat de microswitch aan de achterkant onder je dak niet meer goed werkt.

Of verhindert die alleen het openen van het dak?

Touwtje in het midden in de koffer is geloof ik handmatige ontgrendeling van het middenconsolevak.

Je zou als je aan het rode kabeltje trekt het dak dicht moeten kunnen doen geloof ik.

Link naar reactie

Misschien een beetje aan de kapbak rammelen bij de kant van het schutbord.

De bak die je verlaagd om het dak naar beneden te doen valt in een microswitch en dat is een berucht punt. Die microswitch gaat slecht contact geven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in