Ga naar inhoud

koplampen vervangen


kseen

Aanbevolen berichten

koplampen vervangen

vorige keuring waren de koplampen een aandachtspunt en ondertussen is erg bijna geen verschil meer te zien met aan of uit :cynical: dus

 

welke optie zouden jullie kiezen? gezien dat QP steeds bijzonderder wordt en ik m misschien ooit ga verkopen (rillingen lopen over mijn rug bij de gedachte)

1. originele nieuwe koplampen

2. aftermarket angel eyes

3. xenonset

 

ik vermoed dat tweedehands van bj2000 allemaal dit probleem min of meer hebben dat ze dof aan het worden zijn? vandaar dat ik die optie niet noem

en als je zelf een van de opties hebt gedaan, hoeveel heeft het jou gekost? Zijn de koplampen van de QP anders dan van de cabrio??

(ik heb gezocht maar de meeste berichten en links naar pagina's waren zo oud dat ik er niet wijzer van werd)

 

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

17 minuten geleden zei kseen:

...tweedehands van bj2000 allemaal dit probleem min of meer hebben dat ze dof aan het worden zijn?

 

UV-licht is een van de oorzaken van doffer worden van plastic, de lichten van een wagen die altijd binnen heeft gestaan zullen er stukken beter aan toe zijn dan die van een auto die z'n leven altijd buiten heeft doorgebracht. Oftewel: je KAN geluk hebben met 2ehands exemplaren...

 

Coupé's hebben relatief een hogere waardevastheid dan (non-M) Roadsters.

Als dat een belangrijke afwegingvoor je is kan je het beste óf voor OEM vervangers gaan óf je huidige set lampen (laten) polijsten en coaten om je auto zo origineel als mogelijk te houden.

 

 

Link naar reactie

volgens mij is de mijne behoorlijk origineel, dus morgen even bellen en even naar laten kijken want mijn normale garage zei dat niet kon polijsten ...... dank je, dit helpt :-) 

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Kan je idd laten polijsten incl nwe beschermlaag laten aanbrengen.

je kan het ook zelf doen via zo'n setje, dacht van Sonax oid, maar bv hier in Almelo zit ook een garage die het voor iets van 35,-euro doet...heb je ze al laten doen?

Link naar reactie

ik ze bij autototaal glas laten doen, kostte 130 maar echt helemaal de moeite waard

was eerst een punt voor de keuring en nu niet meer 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.