Ga naar inhoud

Kopen Z3

Gast Gast_Peter

Aanbevolen berichten

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ikzelf heb mijn Z3 coupe 2.8 ook in Duitsland gekocht, bij een BMW dealer. (Kaltenbach in Wiehl)  Wagen had schade gehad, maar dit werd me haarfijn verklaard en getoond aan de hand van rekeningen en werkplaatsopdrachten.

Ook het feit dat je de vorige eigenaar(s) terugvindt zorgt voor een veiliger gevoel.  Bovendien had mijn wagen toen nog een BMW Eurogarantie lopen gedurende de volgende tien maanden...

De voornaamste reden was echter het prijsverschil (toch zo'n 3 a 4000 euro t.o.v. Belgie).  Als je dan weet dat je in Belgie meteen tussen 3 a 5000 euro mag neertellen aan inschrijvingstaksen...

Na een intensieve speurtocht van ongeveer 1.5 jaar was ik er dan ook van overtuigd dat het voordeliger en veilger kopen is in Duitsland.

Misschien is het leuk als je je even registreert. Dan kan je dit mooie verhaal vergelzeld van een paar mooie :lmao: :blush: in de Members gallery kwijt.... is maar een idee :D

Link naar reactie
en heeft een 1,8 motor

Hm, oriënteer je vooral ook op een wat zwaardere motor. Rijdt beter, verkoopt beter. :D

Raketman toch :blush: ;) moet je het nu nog meer inwrijven bij onze vierpittervrienden :schater:

(en nu snel wegduiken)

Link naar reactie
Raketman toch  :D  :blush:  moet je het nu nog meer inwrijven bij onze vierpittervrienden :schater:

(en nu snel wegduiken)

Nee hoor, zoals ik al zei (alleen was ik toen niet ingelogd):

"... ik vind wel dat je dat vóór de koop moet afwegen. Er zijn 2.8 liters te koop voor dezelfde prijs als veel 1.8 versies die nu worden aangeboden. Wat zou dan de reden zijn om géén 2.8 te nemen? Verbruik?

Maar ik wil heus niemand beledigen of eenzijdig beïnvloeden! Dit forum is juist zo sterk door de mogelijkheden die het biedt om verschillende opties af te wegen."

En nu zeg ik ook nog: een goeie vierpitter voor zo'n 5 mille minder dan een 2.8 is ook geen slechte deal, als je daar bewust voor kiest!

Link naar reactie
Ik was gewoon een beetje aan het stoken............ :D En ja precies daarom heeft BMW zo'n breed motorenscala aangeboden, voor iedereen wat wils :lol:

Nou ja willen... Als het aan mijn wil lag, had ik al lang een M. (Of een Lamborghini Murcielago). :D

murcielago_9.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.