Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Gelukkig ...

Zeg mister smartpants, I've gort news for you; een hardtop kan er ook weer AF. Als je met het weer van gister aankondigt dat mensen zonder dak rijden met nog maar 7 graden ben je wel een enorme mooi weer roadster rijder ... :angry:

Link naar reactie
Als je met het weer van gister aankondigt dat mensen zonder dak rijden met nog maar 7 graden ben je wel een enorme mooi weer roadster rijder ... :angry:

Ik reed destijds, toen ik nog jong/dom en onervaren was :angry: , zelfs in de winter open met -80 ...zolang de zon schijnt is het prima te doen. Stoelverwarming aan...blower aan ...en gaan met die banaan...

Link naar reactie

Zeker, zeker. Hoewel me wel opvalt dat de kachel van een Z4 betrekkelijk weinig voorstelt, als ik dat vergelijk met een MX-5 of SLK. Ik krijg in de Z4 veel sneller kouwe klauwen dan in de SLK het geval was.

De stoelverwarming daarentegen is juist weer idioot warm. Op de hoogste stand is het niet uit te houden, zo heet.

Link naar reactie

Dat bedoel ik, ben niet jong en dom en zeker niet onervaren dus hou voorlopig zeker mijn hardtop er lekker op.

Wie de schoen past trekt hem maar lekker aan want ik ben geen idioot.

Zag mij gisteren op de terugweg zeker geen 200 rijden met mijn kap eraf over de A1, wel met mijn hardtop en dat ging prima.

Link naar reactie
Dat bedoel ik, ben niet jong en dom en zeker niet onervaren dus hou voorlopig zeker mijn hardtop er lekker op.

Wie de schoen past trekt hem maar lekker aan want ik ben geen idioot.

Zag mij gisteren op de terugweg zeker geen 200 rijden met mijn kap eraf over de A1, wel met mijn hardtop en dat ging prima.

Euh.....dat jong/dom en onervaren..sloeg eerder op het roadster rijden.....soort van grapje zeg maar.. :notworthy: B)

Eerlijk gebied mij wel te zeggen dat ik het soms lekkerder vond om in de winter open te rijden dan in de zomer....gewoon een ander soort beleving...zeker niet koud. Maar goed verschil mot er wezen....je hebt nu eenmaal showpaarden en werkpaarden :notworthy:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Niet jong en dom, en toch met 200 over de A1...? B)

Is daar iets mis mee dan? :notworthy:

..gewoon een ander soort beleving...

Dan word je nog meer na-gekeken in je Z.. dan in de zomer het geval is met open dak.. :notworthy:

Link naar reactie
Hoi Joris, grappig, had je mij ook gezien en was het niet wat fris met de kap open?

Nee, het was prima weer, geen centje koud, maar ja ik rij ook altijd nog in mijn TR6, en daarmee vergeleken is de Z wel

heel veel comfortabeler.

groet,

Joris

Link naar reactie

Wie reed vanmiddag in zn Turkish lichtgroene Z3 4-cilinder met hardtop (en volgens mij ook rekje) voor het ACTA / VU medisch centrum? Zag tijdens college de Z3 zo langs het gebouw rijden haha.

En wie staat er bijna continu met zn zwarte Z4 3.0 op het parkeerterrein van het Slotervaartziekenhuis in Amsterdam? Staat nu op style 32, winterset volgens mij..

Link naar reactie

Vanmiddag bij de Bieb in Eindhoven deze Batavus "Bato" met erweitert leder op zadel en kofferrekje (weet niet of die goed gemonteerd is), iemand van hier? :unsure:

IMG_20110215_134317.jpg

Link naar reactie

Mark jij hebt wat uit te leggen!! :(

Bas, toen je je fiets voor het laatst hebt gezien hing er toen ook al een Perry Sport tas aan het stuur? :thumbup:

Valt me nu pas op dat het een damesfiets is, tssss die roadster rijders ook hé :;)

Link naar reactie

Hohoho Bassie....... Dat is toch echt mijn kroegfiets.

Aangezien ik van mijn vriendin niet meer zo vaak naar de kroeg in de stad, parkeer ik hem maar bij de bieb. Mocht zo daar ooit langs komen dan lijkt het tenminste nog of ik intellectueel aan het doen ben.

Link naar reactie
bij de AOR in de "Bunker". Bestaat die nog btw?

Dat is wel een trip down memory lane!! Ik ben er het laatst geweest tijdens de Hogeshool Kampioenschappen editie 1994 (1 glas bier voor fl 0,50 :thumbup: ). Met afsluitend feestje in "De Hollywood" (aka "Snollywood")

Link naar reactie

Wie o wie stond er met z'n Arktis silber Z3 roadster (volgens mij 2.8 pre-facelift, zwarte kap) afgelopen zondag in Voorschoten bij het grote kruispunt aan de overkant? Ik reed langs, gaf en kreeg lichtsignalen ;) iemand van hier?

Zag overigens iets daarvoor op een buitenweggetje van Voorschoten een topaz-blauwe Roadster staan, volgens mij met BMW Seven-velgen. Iemand van hier?

:blush:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Wie-o-wie reed er in een Arktis silber Z3 roadster 2.8 pre-facelift incl. Wiesmann hardtop als een malloot door de Willemsparkweg in Amsterdam Zuid?

Fietsers die van hun sokken werden gereden, handrem aantrekken en met slippende banden wegrijden.. :blink:

Volgens mij had de bestuurder ook nog een geel brilletje op, maar dat kon ik niet goed zien...:schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.