Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

gisteren, blauwe Z3 coupe met een überglans en pimpvelgen :thumbup: (zwart met rood randje) op parking van Restaurant Holleboom in the middle of nowhere ergens. Iemand van hier? :rolleyes:

Link naar reactie
gisteren, blauwe Z3 coupe met een überglans en pimpvelgen :thumbup: (zwart met rood randje) op parking van Restaurant Holleboom in the middle of nowhere ergens. Iemand van hier? :rolleyes:

Fred Febo?

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator
Ik heb mijn eigen SSSS in de spiegeling van een etalage zien rijden, geldt dat ook?

Nee sorry. Als je buren dat gezien hadden en aan jou verteld hadden dan weer wel ... :schater:

Link naar reactie

Heerlijk.. naar jezelf kijken in tramhokjes en winkel-etalages.. Wat een dikke bak! Denk je dan haha.

Ik heb ook nog twee fotootjes, die komen eraan;

- Vorige week een zilvergrijze 2.8 Coupe, helemaal standaard, bij mij voor de deur op de Willemsparkweg in Amsterdam Oud Zuid

- Week daarvoor weer een atlantablauwe 2.8 roadster met Hamann hardtop en beige bekleding met M-kieuwen in de parkeergarage van Stadshart Amstelveen.. die staat daar al paar jaar, en nu stond ie naast me!

Heb van beiden een fotootje maar die komen nog :fiew: moe'k ff uploadah

Link naar reactie
Gaan we zilver/zilvergrijs nu ineens collectief met een 'S' schrijven? Op een forum waar bekant iedere Z met een hoofdletter wordt geschreven?

Ja Zilver met een S is modern Nederlands net zoals "bekant".

Link naar reactie

Vandaag een ritje naar Twente gereden en kwam in het dorpje Lonneker een grijze Z4 tegen met open kap.

Het was wel mooi weer echter nog maar 7 graden op dat moment.

280km gereden en maar één Z4 tegengekomen en geen enkele Z3 gezien, beetje weinig.

Link naar reactie
Is je verwarming stuk Ferry? :rolleyes: Het was vandaag echt prima cabrioweer!

Gelukkig heb ik geen Cabrio maar een Roadster :schater:

Maar ik heb mijn hardtop er nog op en bij een Z3 klapt deze niet echt makkelijk in :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.