Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody
Het maakt mij niets uit hoor, maar stel dat er na dit weekend ineens 1 gejat is, voel je je toch beetje klote...

Dan is het natuurlijk altijd nog de vraag of het n.a.v. dit topic is gebeurd.. maargoed, ik ben de moeilijkste niet en heb het derhalve gewoon aangepast :mellow:

Link naar reactie
vanmiddag in Dordrecht om half vijf een mooie zwarte z3 op de reeweg iemand van hier? . het kenteken met een j in het midden

Hans

half vijf? Zal Ivo wel geweest zijn, die weer te vroeg naar huis ging :blink:

Link naar reactie
Vanmiddag ff lekker duitsland in geknald(ff Bratwurst eten) op de A31 een stuk met een duitse Z4 opgereden, en op de terugweg net voor stadskanaal een rode Z3.

Het moest verboden worden!! Bratwurst eten...En knallen op de terugweg... hoop dat de kap open was... :schater:

Link naar reactie

Natuurlijk vandaag de nodige zzz(z) gezien maar op de terugweg van Marum een rode z3 bij Midlaren met dezelfde grijze krullebol die ik wel vaker in onze contreien zie,En in Zuidlaren voor de pizzeria een zwarte Z4.

Link naar reactie

vanmiddag in dordrecht op de merwedestraat rond 15.00 uuur een zilveren z3 met kofferrek achterop

en om 15.30 uur hugo de grootplein op de rontonde ik zat er bijna op een ziveren z3 met een heel mooie blonde vrouw achter het stuur :thumbup: ik was even afgeleid sorry ik was die eikel in die rode kiepwagen :wave: :banaan:

Hans

Link naar reactie
Vandaag een Boston Green Zzz bij Maral BMW dealer te Alkmaar, uurtje of 15:00

Kwam net naar buiten na informatie over de zij paneeltjes voor de Z4...

Niet op voorraad, prijs kon men niet vertellen... :banaan:

kapafdekking beige (toch?) €98,00

ga liever naar maaral zaandam!

hebben t ook niet op vooraad maar zijn wel schappelijk.

ik wil t anders wel voor je vragen ,ik krijg altijd wel wat korting :thumbup: meestal een % of 15 a 20 afhankelijk van wat t is.

de opberghoes heb ik geen idee van

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.