Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody

Dan heb ik dingens vandaag zien rijden in zijn Zilveren Z3M QP met kenteken 43-nog iets-nog iets..

Stond ook afgelopen zaterdag nog naast een zilveren Z3 Roadster -ik denk een 1.9- in Amsterdam Noord Boven't ij winkelcentrum..

naamloos4.jpg

naamloos5.jpg

Link naar reactie
Amsterdam Zuid/Stadion plein/Olympisch Stadion-->Licht blauwe Roadster (73-GJ-FD)

19082010034.jpg

Zeg Widebody rijd je vaker bij het tankstation in de buurt daar? Dat is mijn vaste Z3-reload stekkie! Haha

En die bostongroene bij het tankstation staat daar iedere dag; wellicht van de eigenaar?

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Ik rijd nog weleens naar Amstelveen voor bezichtigingen (werk als ass. makelaar/ maar weet niet voor hoelang nog, het gaat nog steeds zwaar klote met de verkoop/verhuur) maar toch wel een paar keer per week dat ik dus voorbij die pomp rijd.. :blink:

Link naar reactie
Ik rijd nog weleens naar Amstelveen voor bezichtigingen (werk als ass. makelaar/ maar weet niet voor hoelang nog, het gaat nog steeds zwaar klote met de verkoop/verhuur) maar toch wel een paar keer per week dat ik dus voorbij die pomp rijd.. :blink:

Me too, mijn meisje woont in Amstelveen dus zie de ZZZ's daar dagelijks! Heb jou overigens wel 's zien rijden door het centrum, langs het Spui; al tijdje terug maar herken nu je auto en velgen ;)

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Dat zou inderdaad wel kunnen want ik rijd daar weleens :blink:

Nu maar eens jouw ZZZ in de gaten houden, kijken of ik hem/jou tegen kom ;)

Overigens zojuist weer een zwarte Z3 gespot, stond enkele weken nog op Duits kenteken nu staat hij op nog iets-LTX-6

(ik maak er nu een sport van om ze allemaal op de gevoelige plaat vast te leggen)

Link naar reactie
  • Administrator

@ Z3-widebody: uhhhhh niet om 't een of ander, en ik waardeer je enthousiasme, en misschien is het niet aan mij om deze opmerking te maken, maar er zijn hier mensen die op iedere foto van hun geliefde ZZZ(Z) hun kenteken onleesbaar maken.

Die mensen hebben daar ongewtijfeld redenen voor. Jij behoort zelf ook tot die mensen. Je doet het alleen niet bij andere zzz(z)'s. In dit topic staan meerdere foto's waarop je je eigen kenteken wel hebt geblurred, maar dat van de zzz er naast niet. Zou het niet zo aardig zijn om dat wel te doen en kentekens niet helemaal te vermelden? Iemand met kenteken AB-CD-12 weet ook wel dat jij hem bedoelt met de specifieke aanduidingen van plaats en tijd die jij gebruikt als je zegt: AB-C.-..

Staat tegenover dat je het niet hoeft te doen als je mij een keer ziet; ik zie er zelf geen kwaad in. :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
Tenzij je auto geparkeerd stond bij je maitresse en je vrouw toevallig meeleest op het forum :unsure:
Of als je leaseauto gefotografeerd wordt op de meubelboulevard. Of als uit foto's op het net blijkt dat je regelmatig over de Nurgburgring scheurt, zodat je uit de verzekering gegooid wordt...

Mensen, ik bedoelde slechts dat MIJN kenteken niet geblurred hoeft te worden en dus ook niet als ik met mijn maitresse via de Nurburgring naar de meubelboulevard scheur in mijn ex-lease auto ...

@ Z3-Widebody: thanks namens de mensen die bovenstaande wel iets uitmaakt!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.