Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
<_< Jackie P (links naast Ruud, voor de kijkers thuis rechts) ain't no BMW pleb!!

Xie dit nu pas...... :rolleyes: Beetje dimmuh Sjonnie Kroket, ander vouw ik die krokodil van je efkes dubbel.

Da's idd Jackie_P en twee naar rechts is mijn ma... :blink:

Link naar reactie

16 Augustus Bavaria City Racing, prachtige MQP, parking De Kuip

gpelite.jpg

Link naar reactie
Xie dit nu pas......

Ben je twee maanden forum-posts aan het inhalen Ralf?? <_<:angry:

16 Augustus Bavaria City Racing, prachtige MQP, parking De Kuip

Da's toevallig, afgelopen zaterdag langs een dijkje in Zeeland:

IMG_6384.JPG

Zal wel niet dezelfde zijn, een S54 :blink: Coupe in Alpinweiß is as common as it gets... :rolleyes:

Link naar reactie
Ben je twee maanden forum-posts aan het inhalen Ralf?? :drank: :ok:

Sort of :rolleyes:

Link naar reactie
Sort of :ok:

Mooi!! :rolleyes: Dan zien we je Velvet Blaue beauty wel naast die van Pierre, bij de Wok in Hoensbroekistan :drank: (als de ME het dorp niet van de buitenwereld geisoleerd heeft ;) )

Link naar reactie

Vrijdag, begin vd middag, rond Hoogeveen op de A28, een poosje opgereden met een donkerblauwe Z3 (volgens mij zes-pitter), met M-kieuwen en M-spiegels. Kenteken volgens mij TV-B*-2* (weet de rest ook nog wel, maar is gewoonte om hier niet te posten volgens mij). Iemand van hier?

(Wij waren in de daily ride, en donker grijze Lancia Lybra station, dus ons zul je sowieso niet herkend hebben... :rolleyes: )

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Ennnn de ex-Killabee en ex-heelveelforumleden ImolaRot //M Coupe is terug in de straat!

Smoelwerk gerepareerd :rolleyes: en hij rijdt er weer mooi bij.

Willemsparkweg, toch?

Kan je altijd leuk gassen op de traimrailsen.. :schater:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Ik snap er niks van. Ik hou steeds maar schroefjes over... -_-

blijft een bitch he, die sollicitatiegesprekken bij Ikea :m:

solliciteren_bij_ikea.jpg

Link naar reactie
Waar kom jij vandaan dan Omelo dat jij die ZZZ steeds ziet staan?

:thumbup:

Ik woon in Den Haag, maar werk als projectmanager voor een groot zweeds meubelbedrijf, en mijn project speelt momenteel hoofdzakelijk in Haarlem, dus ik zit daar een paar dagen in de week.

Solliciteren hoef ik er gelukkig niet... mijn kastjesexamen heb ik al een tijdje geleden gehaald ;-)

Link naar reactie

Gister een Belgische Z3 facelift, kleur grijs vanaf industrieterrein NoordWest. Tijd mee opgereden over de A13 richting Utrecht, nog even gezwaaid en daarna afgeslagen (sorry voor mijn late reactie wat het zwaaien betreft, ben het niet gewend als er naar me gezwaaid wordt in de auto).

Iemand van hier?

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.