Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

24/05 10.00u kruizing N205, N201 Hoofddorp, een nieuwe Z4 gespot... dressed in Black :blink:

van een afstand duidelijk herkenbaar als Z ('hé een Z4' :angry: ) toch pas van dichtbij als nieuwe Z ('hé een nieuwe Z4' :lol: ).

Link naar reactie

Vandaag een tourtje Zuid-Holland gemaakt met mijn ZZZ. Heel wat Z'tjes gespot:

-A4 Den Haag richting Leiden donkergroene Z3 2.8 pre-facelift

-Boulevard Noordwijk donkerblauwe Z3 2.8 pre-facelift

-A12 Den Haag richting Nootdorp zwarte Z3 1.8/1.9 pre-facelift met dichte!? kap.

-Leischendam een zilveren Z3 1.8/1.9 pre-facelift.

-Leidschendam een grijze Z4 met een parmantige dame achter het stuur.

Het was een heerlijk dagje vandaag voor wat funkilometers.

Link naar reactie

Gister ook lekker aan het toeren geweest, door Groningen, Friesland en Drenthe. 1x achter een Z4 gereden, 2x Z3 tegengekomen (donkergroen, niet zwaaien :angry: en 1x zilvergrijs enthousiast :wave: ). Verder bij een stop in Dwingeloo binnen driekwartier nog een stuk of 4 Z3's voorbij zien komen...

Link naar reactie

Vrijdag 29-5 bij Lommel Belgie een ZZZ zien rijden met een mooie blonde dame achter het stuur maar met de kap dicht :ok:

De kleur had ik nog nooit eerder gezien.

Was volgens mij een individual kleur ofsow, leek wel lichtgoud met wat lichtgroen erin, net hoe de zon er op stond.

Erg mooie kleur.

Mzl Roland

Link naar reactie
Was volgens mij een individual kleur ofsow, leek wel lichtgoud met wat lichtgroen erin, net hoe de zon er op stond.

Erg mooie kleur.

Mzl Roland

Heb je het nu over de auto of die vrouw Roland? :ok:

Link naar reactie

waar is iedereen? rij ik op zaterdag van koudum[frl] ,lemmer, binnendoor naar blokzijl, vollenhove, bant en weer naar huis [toch circa 2,5 uur aan het toeren] kom ik in dit z-arme landschap dus geen z-tjes tegen. heb ik net mijn z in de garage geprakeerd loop naar buiten en zie een zwarte z3 het begin van mijn straat in rijden :wave::angry: kom ik 5 minuten later met vrouw en kids in de punto op weg naar het strand een donkergrijze z4 bij hindelopen tegen. wat is dit? een complot of zo. nix geen vrolijk kunnen zwaaien vanuit mijn roadster naar een mede concollega. hoop dat dit wel verandert. heftig afwachtend, groet hyper :wave:

Link naar reactie

Wij zagen vandaag meerdere rijden. Meest opvallende waren de 2 die door Ede reden. Een donkerblauwe (met de hardtop er nog op :wave::angry: ) gevolgd door een zilvergrijze. Waarschijnlijk samen aan het toeren

Link naar reactie
Kan niet zeggen dat de juiste kleur er bij staat, ook niet bij de standaard kleuren.

Op basis van je beschrijving "lichtgoud met wat lichtgroen erin" zou het deze misschien kunnen zijn, Pistachio:

468.jpg

Link naar reactie

Ik was op Hemelvaart dag weer eens mijn favouriete rondje "Walcheren" aan het doen en kwam twee zilver grijze Z3's tegen bij Westkapelle. Bestuurder en bijrijder droegen allebij een rode cap. Spontaan groeten leuk iemand van het forum misschien?

Link naar reactie
Afgelopen zaterdag in Zeist, Yangkie en Annelies?

mooie zilvere m met een blonde dame en een man met zwart haar ;)

:rolleyes:

Jahaa klopt. Ik was de bestuurder. De blonde vrouw is onbekend. ;)

Link naar reactie
De blonde vrouw is onbekend. ;)

Kan natuurlijk ook Roger zijn geweest :rolleyes:

Enne Yangkie, even je signature aanpassen naar:

Waarom willen Opel...Fiat... Magna Zafiras nooit naar rechts?
Link naar reactie

vandaag [zondag dus] een blauwe coupe 15.30 op de snelweg tussen de ketelbrug en afslag urk.

tussen balk en koudum op de provinciale weg een grijze z3 met rood bruine kap rx-..-.. 16.00 uur

tussen balk en koudum ,, ,, ,, ,, ,, zwarte z3 zonder kap met chromen beugels 27-..-.. 16.05 uur was jij dat zzz-woudsend?

Link naar reactie

Gistermiddag (6 juni dus), rond 16u werd ik op de A4 tussen Leiden en Den Haag zomaar ingehaald door een dubbelganger van mijn eigen QP; enige verschillen waren oranje knippers (niks mis mee overigens) en andere velgen. Ik denk styling 32's maar dat is al rijdend wat lastiger te identificeren. Dame achter het stuur die ook nog vriendelijk zwaaide. Wel zo leuk, al die cabrio's zwaaien meestal niet...... :kisstogether:

Was het iemand van hier?

Link naar reactie

Gisterenavond om een uurtje of 8 stond er in centrum Breda, vlak bij gevangenis de koepel

een donkerblauwe roadster met hardtop net voorbij een kruispunt dwars over de weg met daaronder een geel reflecterend paaltje met zo'n blauw bordje met pijl erop :wave:

midden op het kruispunt lag een scootertje in onderdelen :thumbup:

de Z had het paaltje net voor zijn achterwiel geraakt, flinke deuk in de skirt en het achterscherm.

kenteken was volgens mij ..-GVP-. (nummertjes week nie meer)

forum-member??

Groet

Rick

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.