Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Administrator

Ik zag gisteravond op de Middenweg in Amsterdam - toen toch nog zeker 18 graden Celsius - een zwarte Z3 MET HARDTOP staan:

[ ] geschikt

[ ] ongeschikt

Link naar reactie
  • Administrator
Dat was ik volgens mij, EN DAAR IS NIETS MIS MEE KIJK NU MAAR NAAR BUITEN! :rolleyes:

Hier (Borne) breekt het zonnetje alweer door

Link naar reactie
  • Administrator
vanaf 1 mei zijn elk jaar hardtops verboden!! Lees de voorschriften !! :kisstogether::thumbup:

:stupid:

Nou ja, als in: volmondig eens, als ik daar al niet uiterlijk 1 maart zou willen lezen. Vrijdag op de parkeerplaats van Rivierstaete in Amsterdam alweeeeeeeer een Z3 met hardtop (ditmaal bronskleurig) .... Nou vraag ik je ... Waarom? Wat doe je dan als je in je Zetti zit en de zon breekt door? :D

Link naar reactie
.... Nou vraag ik je ... Waarom? Wat doe je dan als je in je Zetti zit en de zon breekt door? :kisstogether:

Allemaal wannabe-coupe-volk! :thumbup:

Ergens op dit forum staat nog een foto van Zedri van Frido, waarbij zonder schaamte "koep he" op de achterruit geplakt is! :D

Link naar reactie
een beetje admin weet dat toch zo te vinden? :kisstogether:

QP Meeting maart 2008

Ja damn, ik heb wel alle 16 pagina's van de Limborit II SE doorgebladerd. :thumbup: Dacht dat ie daar ergens in stond....

mind-post-it created: eens mogelijkheden voor Coupe meeting 2009 bespreken met wat Coupe-boys & only Coupe-girl. :D

Link naar reactie
  • Administrator

Iemand van hier die zijn zwarte Z3 1.8/1.9 op de parkeerplaats bij de Brilmij groep in Soesterberg had geparkeerd gisteren?

En wie staat er vrijwel dagelijks met z'n zilveren Z3 1.8/1.9 in de Irene parkeergarage in Enschede :rolleyes:

Link naar reactie
Eindhoven en omgeving veel grijze Z3's haast geen coupe alleen een oma in een blauwe!! wel een coole oma al zeg ik zo!!

maar hier iets met grijs??

Kunnen wij geweest zijn; Stahlgrau 2.8.

Die blauwe oma ben ik nog niet tegengekomen in Eindhoven moet ik zeggen.

Link naar reactie
Vanmiddag ca. 14.00 uur.

Groene z3 coupe op noordelijke randweg rotterdam

Heb even gechecked of die van ons nog in de garage staat...die van ons wat het niet! :unsure: Rocky?

Link naar reactie

Coupe van Oma is een helmondse. en Stahlgrau zag ik vorige week in Geldrop? verder 2 zilveren gezien zelf 1 met hardtop in Nuenen zie ook veel een zwarte en een groene in nuenen?

Oja en een zilvere Coupe in Eindhoven.

Kunnen wij geweest zijn; Stahlgrau 2.8.

Die blauwe oma ben ik nog niet tegengekomen in Eindhoven moet ik zeggen.

Link naar reactie

Vandaag in omgeving Dordrecht: Zwarte ZZZ en een stahlgrau ZZZZ. Op deze zonovergoten dag en wat denk je ......inderdaad kap dicht!!!!! :angry: ;) moeten de mussen eerst dood van het dak vallen soms???? :unsure:

Ik begrijp het echt niet. Verkoop de roadster en ga Qpé rijden !! :)

Link naar reactie
Vandaag in omgeving Dordrecht: Zwarte ZZZ en een stahlgrau ZZZZ. Op deze zonovergoten dag en wat denk je ......inderdaad kap dicht!!!!! :angry::angry: moeten de mussen eerst dood van het dak vallen soms???? :lol:

Ik begrijp het echt niet. Verkoop de roadster en ga Qpé rijden !! :angry:

wasn't me, ik heb die kap ALTIJD open...tenzij het regent/hagelt of sneeuwt natuurlijk :blink:

Link naar reactie
:blink: moeten de mussen eerst dood van het dak vallen soms???? :lol:
Dan is het nu zover en is dit excuus dus ook niet meer geldig:

dodemus.jpg

(Excuus aan de tere harten hier op het forum).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.