Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Vannavond rond een uur of 19.00 een Imola rode Z3M coupé met Martijn aan het stuur, bij Leimuiden/Reinsaterwoude volgende keer als ik toeter wel even opkijken he maar goed je reed file dus moest natuurlijk opletten.

André

Link naar reactie
Dagelijks, al jaren, overal, Z3, in elke variant. Iemand van hier?

Proost rob... :rolleyes:

gisteren (22-5) rond half9 op de bosscheweg van berkel-enschot naar Tilburg.

Een dame in een zilvergrijze Z3 pre facelift, 4 cilinder, met oranje knippers. we zwaaide nog even naar elkaar bij het stoplicht :wave: ;)

Link naar reactie

Oké doeik het eens anders.

Vandaag een Z3 rijder gezien in een bestelbus. Hij zag mij in de ZZZ rijden . Iemand van hier??? Oj ik weet het al .............het was Marcel (Z3tje)

Link naar reactie

Oké doe ik het eens anders.

Vandaag een Z3 rijder gezien in een bestelbus. Hij zag mij in de ZZZ rijden . Iemand van hier???

Oja ik weet het al .............het was Marcel (Zter) :thumbup::schater:

Link naar reactie
OK, is was vandaag in Reeuwijk. Ik zag 2x een zwarte M roadster, een zilver ZZZ, een Imola-II rode M-coupe en een zilveren Z4 met 19" wielen. Welke is van toekomstige forumbezoekers?

:schater::schater:

Goed zo Bas, jij hebt het begrepen. Ben ook benieuwd.

Link naar reactie

Gisteren (donderdag 29 mei) ca 08:30, N279, richting noord: zilveren Z3. Je linkerachterlicht is defect :groupwave:

EDIT kenteken XZ-**-*0 (ik zal het kenteken maar niet helemaal vermelden, want justitie schijnt hier mee te lezen :thumbup:)

Link naar reactie
  • Administrator

Maandagavond een Z3 op de A15 vanuit de richting Nijmegen op knooppunt Deil. Zag het door de hoge afscheiding ter plaatse te laat om te zwaaien :smart: .

Dinsdag rond 12.00u op de parkeerplaats bij de Appie op Presikhaaf in Arnhem een Stahl Graue Z4 met Alpina's.

Link naar reactie
Maandagavond een Z3 op de A15 vanuit de richting Nijmegen op knooppunt Deil. Zag het door de hoge afscheiding ter plaatse te laat om te zwaaien :smart: .

Dinsdag rond 12.00u op de parkeerplaats bij de Appie op Presikhaaf in Arnhem een Stahl Graue Z4 met Alpina's.

Dat was ik! Volgens mij reed jij, ondanks het mooie weer, met de kap dicht??

Link naar reactie
  • Administrator
Dat was ik! Volgens mij reed jij, ondanks het mooie weer, met de kap dicht??

:angry::huh: ;) (daarvoor was ik iets te laat... :newblush: )

Ja, toen ik uit Oosterhout wegreed, regende het, vandaar. Heen wel open gereden trouwens :).

Link naar reactie
  • Administrator

Rijdt er hier toevallig iemand met een zwarte Passat variant, 52LGGZ, die mij gisteravond tussen Deventer en Hengelo tot 2x toe inhaalde en enthousiast toeterde?

Link naar reactie
een rode "BMW zoals jij 'm hebt"

Moet je Luc de volgende maar vragen of het een Hellrot of een Imola Rot II Coupe was?

Link naar reactie
Mijn collega vertelde vanmorgen dat hij deze week een rode "BMW zoals jij 'm hebt" gezien had bij een "Kever restaurateur"???? in het Limburgse

M coupe for life??? Was jij dat??

nee niet dat ik weet, maandag is mijn vader met hem op keuring gegaan, en dinsdag heeft zij tot afgelopen vrijdag bij Kohl in Aken gestaan :nono:

Maar ik weet wel dat er nog zo ene moet rijden, want bij Kera heeft een tijdje geleden net zo een als mijne te koop gestaan :thumbup:

Link naar reactie
Wil je wel Nederlands blijven kletsen? :groupwave:

Manne, Rob! Emanuel kalt kei goot Hollandschj. Wie hee schjrief, det verschtuisch ze toch waal, of neet? :banaan:

Link naar reactie

vandaag op ziekenbezoek in amsterdam op de parkeerplaats van het VU zwarte Z3 met lichte bekleding, terwijl we staan te kijken komt er een nieuwe ? stahlgrauweZ4 aanrijden. mooi om te zien , onze Z3 moest helaas thuisblijven, we waren met hans zijn auto omdat we een hoop spullen uit amsterdam moesten meenemen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.