Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Ik was gister in IJmuiden met mijn zilveren QP maar dat was niet in de middag, maar avond.

Was inderdaad wat later, ik weet niet meer precies hoelaat, stond je bij het postkantoor? Wat moet je trouwens in dat gat, mijn excuus is dat ik er woon <_<

Link naar reactie

Wanneer: vanmorgen tussen 08.15 en 08.30

Waar: Meppel richting de Wijk

Wat: zwarte (of heel donkerblauw) roadster

Vanavond even voor 18.00 dezelfde Z3 maar dan in tegengestelde richting <_< . Kon het niet laten om een lichtsignaal te geven, hoewel ik niet met de ZZZ onderweg was maar met de TDI :sleepy:

Iemand van hier??

Link naar reactie
Was inderdaad wat later, ik weet niet meer precies hoelaat, stond je bij het postkantoor? Wat moet je trouwens in dat gat, mijn excuus is dat ik er woon :thumbup:

Ik stond op de lange nieuw, tegenover de fortis. En dat maar voor een kwartiertje ofzo. Ik ging eigenlijk poolen, maar had opeens geen zin. En toen verliet ik het 'gat' weer. (Waar ik opgegroeid ben en 18 jaar gewoond heb...)

Link naar reactie
Ik stond op de lange nieuw, tegenover de fortis. En dat maar voor een kwartiertje ofzo. Ik ging eigenlijk poolen, maar had opeens geen zin. En toen verliet ik het 'gat' weer. (Waar ik opgegroeid ben en 18 jaar gewoond heb...)

Dan was je wel heeeeel dichtbij in de buurt, wel toevallig dat ik dan ook een QP op het plein zag. Btw ben er zelf ook geboren en getogen :mellow:

Link naar reactie

Wat : Zwarte/donkere Z3 pre facelift

Waar : dordrecht

Wanneer : Vanavond (21-3) rond een uurtje of 7

Bijzonderheden : Brede velgen, 2 dikke glimmende uitlaatpijpen.. (eisenmann..?! :mellow: ).

stoere L&B Z3, moet haast wel van een forummember zijn...?!

Link naar reactie

Wat : Zilvergrijze Z3 pre-facelift

Waar : Tilburg-Noord

Wanneer : Vandaag rond een uurtje of 6

Bijzonderheden : oranje knippers. We lichtte nog even naar elkaar.

iemand van hier? :blink:

Link naar reactie

Vandaag 3 april LISSERBROEK bij de bakker: ZILVERE COUPE MET DIKKE WIELENT en een dame die boodschappen deed.

Link naar reactie
  • Administrator

Afgelopen dinsdagochtend in de file rond 9.15u tussen Nijmegen en Arnhem op de A325 een blauw met. Z4 coupe en in de file tussen knp. Valburg en Ressen een zilveren Z4 cabrio.

Link naar reactie

Nu, op dit moment:

(Topas)blauwe Z3 Roadster Facelift 4 cilinder met hardtop. In het wonderschone Warmond, tegenover de schouwen-handel!

Link naar reactie

Nu Andre hier is.

Gisteren zag ik op de A44, bij afslag Noordwijk een identiek exemplaar als die van Andre, Zilvere Z4 met Aerodynamica pakket (en spoiler)

Link naar reactie

Gelukkig weer werk gevonden in Hardinxveld, ind terrein de Peulen. Op de hoek van de handelsstraat een 6 cyl zzz en overkant straat in woonwijk waar ik parkeer een 1.8/1.9 ? zzz op oprit van huis (die huizen langs a15 met een steiger voor de deur)

Iemand van hier?

Link naar reactie

Zaterdag op zondag (4/5 april) om 00.05. Zilvergrijze met HT en M kieuwen. Pakte twee rode verkeerslichtjes mee op Leenderheide om vevolgens in een alcoholcontrole-fuik op het Floraplein te rijden.

Iemand van hier?

Link naar reactie

Het leek wel nationale "uit je dak" cabriodag vandaag... :shifty:

Rond de middag kwam ik een grijze coupé tegen op de rotonde bij de Driesprong in Zoetermeer.

Kruising Zegwaartseweg/Bleiswijkseweg - op één kruising tegelijk: Schuin voor mij een rode Z1, komt een blauwe Z4 met hardtop de bocht om richting Bleiswijk/Utrecht. Op de terugweg nog een rode Streetka!

Link naar reactie
  • Administrator
Zaterdag op zondag (4/5 april) om 00.05. Zilvergrijze met HT en M kieuwen. Pakte twee rode verkeerslichtjes mee op Leenderheide om vevolgens in een alcoholcontrole-fuik op het Floraplein te rijden.

Iemand van hier?

Dat van die rode lichtjes had je beter later kunnen melden, dan had wellicht iemand hier geroepen van: "Dat was ik!". Nu zullen ze wat terughoudend zijn :shifty:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.