Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Gister in Velp, een donkergroene met hardtop. Bestuurder lette niet zo goed op, gooide deur zo open die ik er vervolgens net niet afreed... :rolleyes:

Velp, of all places... En dat komt uit het hoge Noorden. Wat in hemelsnaam zoek je dan in Velp? :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
wat gaat jou dat aan? ;)

Nou, daar heb ik ook ooit iemand bijna z'n portier eruit gereden omdat het spiegeltje blijkbaar was beslagen. Schijnt dus niet aan die spiegeltjes te liggen :)

Volgende keer mag je aankomen voor een bak koffie hoor :thumbup:

Link naar reactie

Ben nu in korte tijd 2x op Vliegveld Hilversum geweest (met de Z3 natuurlijk) en 2x stond onze (zilvergrijze) Z3 praktisch naast een zwarte beauty...... Afgelopen zaterdag (23 feb. 's-middags) was ik er bv.

Iemand van hier die ook iets met luchtvaart heeft?

En er rijdt in Noordwijk ook een byzonder fraai exemplaar, (donker) geel... moest er in het begin even aan wennen maar zie hem vrijwel dagelijks voorbij scheuren en vind hem steeds mooier worden. In ieder geval apart die kleur.. toevallig ook iemand van hier?

Link naar reactie
Velp, of all places... En dat komt uit het hoge Noorden. Wat in hemelsnaam zoek je dan in Velp? :schater:

Dagje uit.... (naar o.a. Posbank) Was alleen wat minder zonnig als ze beloofd hadden ;)

Nou, daar heb ik ook ooit iemand bijna z'n portier eruit gereden omdat het spiegeltje blijkbaar was beslagen. Schijnt dus niet aan die spiegeltjes te liggen ;)

Volgende keer mag je aankomen voor een bak koffie hoor :wave:

Nouja, dit was nog stommer. De chauffeur stapte IN toen ik er langs reed, lette dus echt niet op.

Maar bedankt voor het aanbod :newblush:

Link naar reactie
Ben nu in korte tijd 2x op Vliegveld Hilversum geweest (met de Z3 natuurlijk) en 2x stond onze (zilvergrijze) Z3 praktisch naast een zwarte beauty...... Afgelopen zaterdag (23 feb. 's-middags) was ik er bv.

Iemand van hier die ook iets met luchtvaart heeft?

En er rijdt in Noordwijk ook een byzonder fraai exemplaar, (donker) geel... moest er in het begin even aan wennen maar zie hem vrijwel dagelijks voorbij scheuren en vind hem steeds mooier worden. In ieder geval apart die kleur.. toevallig ook iemand van hier?

Klopt, die zie ik ook regelmatig rijden! Net als die rode M-Roadster uit Noordwijk.

Link naar reactie

wanneer: dagelijks

waar: Bosscheweg (Tilburg/Berkel-enschot)

wat: Zwarte Z3 6 cilinder facelift

details: oranje knippers, brede velgen, mannelijke bestuurder, kenteken met N in het midden.

komt hier dagelijks met een behoorlijke vaart voorbij gevlogen, hele mooie ZzZ

wanneer: vandaag 29 feb, 16.15uur

waar: geparkeerd bij winkelcentrum eikenbosch berkel-enschot

wat: Zwarte Z3 1.8 facelift

details: oranje knippers

mocht wel gewassen worden.

kenteken eindigd op " VV "

toevallig een mede dorpbewoner en forummer? :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Gistermiddag, rond 16.40 voor de brug bij Valburg in de richting Den Bosch, een zilverkleurige Z3 met HT. Kon type (meen 1.8/1.9 prefacelift) en kenteken even niet zo goed zien, reed stukje voor mij vanaf de A15 de A50 op.

Link naar reactie

Hmmzzz... denk je rustig een stukje met de hond in het Delftsche te wandelen..... Hoor je ineens 't geluidje van een waste gate of dump valve of hoe die meuk ook allemaal mag heten...

Uiteraard ff kijken.. Een Z3?

Ah! 'k zie het al een blauw schijnsel in het donker.... dat kan er maar 1 zijn!

Bel me nog ff voor de grote overbrengingsverhouding rit!

Overigens: Dagelijks een blauwe facelift, meestal in de buurt van die van mij bij TNO! Bekende van hier?

HJ

Link naar reactie

Uuuuhhh... nog niet gespot, maar mijn buurman weet dit soort zaken altijd wel ;-)

Jij bent 't toch niet stiekum he? ;-)

Overigens rijdt de eigenaar van de electronicazaak ook in een leuke beamah. (hij lacht me altijd uit met m'n 2.8 je...)

Link naar reactie

Nee, niet ik. Als ik het kon lappen, was het geen witte (en waarschijnlijk geen M3, maar een B5). Daarnaast woon ik niet op de Voorstraat. Ik ga er alleen graag eten bij Artusi en daar zie ik nu al een paar weken achter elkaar, een spiksplinternieuwe witte M3.

Link naar reactie

gisterenmiddag aan de parking aan de e40 richting brussel, net voor de ring:

sorry, met de fone getrokken: een mij onbekende, bijzondere, vleeskleurige nfl roadster, ik vermoed kyalami :D

kyalamimy2.png

Link naar reactie

Gister (5 maart) ca 17:30 op de N279: een gele Z3 richting noord. Opvallende kleur!

Ik: een Bostongroene pre-facelift richting zuid.

Nog net genoeg tijd om een :offtopic: lichtseintje te geven. Wat gaat dat hard he, als je met 160 km/u langs elkaar zoeft :schater:.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.