Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Kwam de net uit me werk een bordeau rode z4 met een bege kap tegen... op de provincialeweg dacht hij even te laten zien wie er sneller was.... fout (toch best snel een 1.9 :party: )

hij kon er overigens niet op lachen.. B) Bekende van he forum?

Komt niet bekend voor !?! :mellow:

Wel leuk dat je hem aftroefde ! :wave::unsure:

Link naar reactie
Stond er iemand van ons vanvond stil op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht? Was een zilveren Z met hardtop..

En iemand stond vrijwel naast me in Vleuten bij de AH, een zwarte met HT (ik ook zwart met HT)

Deze heb ik ook gezien, motorkap open en stond bij hectometerpaal 41.0.

En dan stoppen jullie niet om een mede z3-rijder te helpen??

:D :D ;)

:schater:

Link naar reactie
En dan stoppen jullie niet om een mede z3-rijder te helpen??

:D ;) :wave:

:schater:

Ik reed op de linkerbaan in een half file, met een KLPD auto nog geen 200meter achter me.. Ik heb het overwogen ((A)), maar leek me niet verstandig en die KLPD auto is vast even gestopt.. Auto stond op een smalle vluchtstrook en de KLPD vindt dat vaak te gevaarlijk om te laten staan.

:D

Link naar reactie
Uurtje geleden (19:15) in Apeldoorn op de Jachtlaan.

Een zilvere facelift Roadster met BMW hardtop.

Jörgen, jij soms?

Klopt was ik. Heb jou niet gezien alleen. Reed je in je ZZZ? Was op weg naar de wasbox, want een of andere reuze vogel had mijn hele zijkant onder gesch.ten... ;)

Link naar reactie
Ik reed op de linkerbaan in een half file, met een KLPD auto nog geen 200meter achter me.. Ik heb het overwogen ((A)), maar leek me niet verstandig en die KLPD auto is vast even gestopt.. Auto stond op een smalle vluchtstrook en de KLPD vindt dat vaak te gevaarlijk om te laten staan.

;)

Oke, vooruit. Jij hebt een goed excuus. ;)
Klopt was ik. Heb jou niet gezien alleen. Reed je in je ZZZ? Was op weg naar de wasbox, want een of andere reuze vogel had mijn hele zijkant onder gesch.ten... :thumbup:
Ja reed in de zZz en kwam je tegenmoet.

Wie zegt trouwens dat het een vogel was... :schater:

Link naar reactie
Ik zag geloof ik Shayman rijden in Apeldoorn, kwam net van Akto vandaan, athans, ik ken hier niemand die zulke achterlichten heeft :thumbup:

I could be wrong

Was het toch niet, auto is de polder niet uit geweest vandaag. Overigens zie ik die lampen (helaas) wel vaker opduiken.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.