Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Mijn vriendin meldt dat ze in de hoofdstad van Mongolie inmiddels drie Z3's heeft zien rijden. Wellicht is een van de forumleden verdwaald..?
Of het zijn mongolen :schater:

neuh, 't zal wel minstens 1 Fries zijn (in dat geval waarschijnlijk een lange met sigaren)

Link naar reactie
neuh, 't zal wel minstens 1 Fries zijn (in dat geval waarschijnlijk een lange met sigaren)

Die rijdt gerust via Mongolië om van Dedemsvaart in Leeuwarden te komen. Daar aangekomen gaat hij via Tecklenburg terug naar Dedemsvaart :schater:

Link naar reactie

gister rond een uur of 17.00 een zwarte M met 't kenteken 08-RD-HV op de A2 bij Abcoude.

ik :kisstogether: en hij stak z'n duim op.

had ''toevallig'' mijn foto toestel bij.

imga0136hm0.jpg

imga0137dm0.jpg

Link naar reactie

Datum : 12oktober, nacht van vrijdag op zaterdag

Tijd : 00.00uur

Wat : zilvergrijze Z3 prefacelift 2.8

Waar : geparkeerd aan de parade in Den Bosch

Bijzonderheden : oranje knippers voor, M-spiegels, volgens mij iets verlaagd en Schnitzer velgen als ik mij niet vergis.

Link naar reactie

Gezien vrij lange kerel in een Z3(zwart of donkergroen) net buiten A'dam.

Richting het zuiden hij pakte net een afslagje en was met zijn Tomtom of telefoon in de weer.

Was rond de klok van half twaalf op vrijdagavond,wij kwamen net van de HMH af,van de Groove Armada.

greets wout

Link naar reactie

zondagochtend rond 11 uur op de A10, bij RAI.. Zilverkleurige Z3 met rode top, Roodkapje?

Ik had haast, vandaar niet even vaart geminderd om te zwaaien (was al te laat om iemand op te pikken en toen was het halve centrum ook nog dicht...)

Link naar reactie

En wie zag ik vandaag op de A2 invoegen in een donker groene Roadster, met hardtop en chrome kieuwen??!!

Al bijgekomen van het enorme voedselaanbod?

Link naar reactie

Een klein uurtje geleden op de Europaweg en Brouwersmolenweg bij Ugchelen. Een zilvere Z3 (geloof 3.0i) met blauwe kap en style 32 wielen achter me. Toen ik mijn oprit in draaide nog even vriendelijk naar elkaar getoeterd!

Iemand van hier?

Link naar reactie
Gisteravond rond een uur of 22.00 een Estoril blauwe M Coupe. Kwam vanaf Reeuwijk de A12 op en ging richting Rotterdam, moet haast wel Pj311 zijn geweest (zie https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=5920&st=40 ).

jij in zwarte met ht? moest eerst nog effe de olie op temp laten komen :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.