Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Op de snelweg rij ik ook met de kap dicht. Mag dat niet van de open-kap-politie??

Rob, het moment waarop je een Z3 Coupe gaat aanschaffen nadert!

Link naar reactie
Nee! dat volk moeten ze verplicht in een COUPE stoppen :thumbup:

Zou het er allemaal een stuk mooier van worden! :schater::schater:

Link naar reactie
Een zwarte Twingo met Appel sticker....en dat durf je zomaar te melden....bijna nog erger als die Skoda's waar ze het over hebben...

Hehehehehehe :schater:

Verkeerde humor. Beetje oppassen met wat je zegt. Is vast goed bedoeld, maar je weet het.... kan verkeerd geinterpreteerd worden ondanks de hehehehe en smiley.

Link naar reactie
Een zwarte Twingo met Appel sticker....en dat durf je zomaar te melden....bijna nog erger als die Skoda's waar ze het over hebben...

Hehehehehehe :schater:

Rene, ;)

Dat is inderdaad mijn vervoermiddel om mij dagelijks 56 kilometer heen en terug naar mijn werk te vervoeren. Het is een auto waar ik graag in rij, zeker gezien het feit dat er leren bekleding en airco in zit. Wat dat betreft lijkt hij veel op een Z3 :thumbup:

En een Z3 ja, ben inderdaad gek van een Z3 M QP, mijn broertje had er ooit 1 en ik vind het een van de gekste auto's ooit gemaakt. Maar mijn voorkeur blijft toch een Porsche 911 ^_^

Link naar reactie
Vanmorgen bij Barendrecht oprit A15 :rolleyes:

Schrok je niet toen je zomaar je eigen auto voorbij zag komen!!!?

aangepast door Rob
Link naar reactie

1xMontreaalblauw 1.9, met schnitzer sloffen in Ettenleur op de parkeerplaats.

1xzilvergrijze in Zevenbergen ook geparkeerd bij het spoor inde buurt

1x donkergrijs nb bij mij in de straat woonachtig.

gr wout

Link naar reactie

vanmiddag, bijzonder strakke zwarte Coupe, style 42 velgen op de Hekellaan (centrum) Den Bosch. :angry:

Kwam hem vantevoren al tegen, maar kon er net niet aankomen, had een stoplichtje tegen, toevallig daarna toch nog tegengekomen :angry:

Link naar reactie

Half uurtje geleden op de beneluxbaan in Amstelveen een zwarte ( :m: ?), met chroom pakket. Trok op bij het stoplicht ter hoogte kruising Benelux / Van de Hooplaan. Volgens mij niet allen en zat er een Zzz voor. Hoorde een wat heftig geluid in ieder geval :angry::angry:

Link naar reactie

gister 13 zzz in Berghem in de WilhelminaSINGEL. niet meer vergeten hè,Marijke..:schater: :schater: :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.