Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Ik spotte gister een mooie zwarte Z3 roadster 6cyl.

Op de A4 t.h.v. het brugrestaurant.... lekker aan het wegwaaien met open dak!

Link naar reactie
Ja ik was met de ZzZ. Een mooie zeeeeeeeeeeeeeeeer glimmende zwarte!! Ook te herkennen als jonge gozer met een zwarte zonnebril in ZzZ! hahaha

Kan ik hieruit opmaken dat jij dat was op de A4? Je zag vast de zwarte Coupe voorbij komen!?

Link naar reactie
Wie was er afgelopen vrijdag 6 augustus in BEAULIEU SUR DORDOGNE in FRANKRIJK!? Er stond een Nederlandse ZZZ geparkeerd, een donkerblauwe 2.8!

Kristafred

6 augustus,fred.........? :blink::mellow:

Link naar reactie
Uhhh, oeps, bedankt. :blink:

Krista...

:schater: :schater: geen dank,krista :schater: :schater:

Link naar reactie

Hey luitjes,

Even 8 dagen op Madeira vertoefd.Helaas zelf niet met de Z3.(of gelukkig)Echt bizar zoveel bochtjes,haarspelden op en afdalingen.

Wij hadden een huurautootje een nieuwe Tigra 1.3 dti.Da's toch even anders rijden.(lees eigenlijk niet te doen)Maar de gemiddelde snelheid komt er dan ook niet boven de 50km.Bijna de hele vakantie helling op en af in z'n 2e versnelling.

Anyway ik heb 2 Z3's gespot een rode en een zwarte,

greets wout

Link naar reactie
Hey luitjes,

Even 8 dagen op Madeira vertoefd.Helaas zelf niet met de Z3.(of gelukkig)Echt bizar zoveel bochtjes,haarspelden op en afdalingen.

Wij hadden een huurautootje een nieuwe Tigra 1.3 dti.Da's toch even anders rijden.(lees eigenlijk niet te doen)Maar de gemiddelde snelheid komt er dan ook niet boven de 50km.Bijna de hele vakantie helling op en af in z'n 2e versnelling.

Anyway ik heb 2 Z3's gespot een rode en een zwarte,

greets wout

Nou ja, heb je mazzel dat madeira niet zo groot is . Doe je in een dag een rondje

Link naar reactie
Nou ja, heb je mazzel dat madeira niet zo groot is . Doe je in een dag een rondje

Yeps,dat dan weer wel.

Maar relaxed rijden is daar niet vantoepassing,met het zweet in je handen U-bochies draaien vergt enige handigheid.Zeker met brede tegenliggers de helling op in de verkeerde versnelling doet zo'n transformer Tigra niet echt lekker mee.

Maar Madeira is erg mooi.Zeker als je boven,door de wolken naar 1830m tuft.

GRtz

wout :blink:

Link naar reactie

Afgelopen donderdag in Houten, jongedame met lang donker haar, wilde net een :blink: van haar auto maken toen ze me vroeg waarom ik dat deed, uitgelegd over het forum en of ze van het bestaan daarvan wist. Niet dus, URL maar doorgegeven, ze zou misschien wel eens gaan kijken.

En bij het wegrijden riep ze nog....maar hij is niet te koop hoor!

Gelukkig maar!

p.s. toch nog maar eens nalezen hoe ik een foto erbij kan zetten....valt niet mee voor zo'n digibeet als dat ik ben....

Nou, ben benieuwd of het lukt...

photo071207001xr7.jpg

Nou, de link doet het, zelfs de jonge dame staat erop te lachen!

aangepast door ReneZ3
Link naar reactie

En nu ik toch bezig ben....

Deze ZZZ stond voor het stoplicht richting de McD. in Nieuwegein.

nieuwegeincj4.jpg

Toen ik stil stond (met de leasebak) kreeg hij net weer groen.... :blink:

aangepast door ReneZ3
Link naar reactie

Gisteren lekker aan het toeren geweest in de richting van Zeeland.

Op de heenweg op de A29 een zilvergrijze gezien (reed richting Rotterdam) rond een uur of half 3

Later nog een andere zilvergrijze gezien.

Ook nog een Montreal blauwe gezien (een keer of 4). Eindigden net als wij in Vlissingen op de boulevard.

Link naar reactie

Gisteren avond tegen 22:30 op snelweg Weert richting Eindhoven en topas-blauwe z3 gezien met chrome kiewen. Ze reden ook met opendak, wat was dat heerlijk hier om zo tot laat met opendak te kunnen rijden.

Vandaag in eindhoven een mooie bordeau rode z3 gezien met een vrouw met roodhaar. Ze reed ook met opendak.

Volgens mij zijn er weinig forumleden uit Eindhoven en omgeving, dat is best jammer. :m: Terwijl ik duidelijk wel bijna elke dag eer een andere z ziet rijden.

Mischien een promo-tour Brabant startpunt Eindhoven (heb al een locatie voor, met parkeerplaats en mogelijkheid tot eten). Ik weet wel dat dit niet de plek voor is. Ik wil nog geen eigen topic openen, omdat ik niet weet of er wel animo voor is. het shoot me net te binnen.

:rolleyes:

Link naar reactie
Als dat die kale Skoda rijder niet is... :m:

Dat ben ik inderdaad :rolleyes:

Stond de auto te wassen bij mijn ouders voor toen hij voorbij kwam fietsen. Keerde om en vroeg of ie een paar foto's mocht maken. Geen probleem natuurlijk!!

Maar uh, Skoda rijder????? Ben met iets anders bezig en kan alvast zeggen dat die er erg lekker uitziet :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.