Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Ferrari 360 in Kerkrade, duivels rood. :newblush:

vandaag was er in oss een meeting van 60 ferrari's ivm 60 jarig bestaan.

heb er helaas geen :thumbup: van... :notok:

Link naar reactie
Vandaag gespot in Lage Vuursche: wat Estoril blauwe en wat zwarte ^_^-etjes

Die heb ik daar ook rond zien rijden. Waren een stuk of 12 :D ´s. Waren zeker in de aanbieding...... B) Reden een rondje bij de pannekoekhuisjes op zoek naar een parkeerplaats die ze niet konden vinden :D :D

Link naar reactie
Afgelopen week in Apeldoorn een limoengroene of gele (ben een beetje kleurenblind) Z1. Zag hem in de verte op de Europaweg. Pierre??

Was ikke niet, vanuit de Z1 club ken ik er nog twee andere, en ja voor sommigen is de kleur limoengroen en voor anderen geel, bij BMW heet ie fungelb ^_^

Link naar reactie

22 april rond 18:00 uur N57 bij verkeerspunt Brielle Zwartewaal

Zilvergrijze Z3 Facelift

Link naar reactie

22 april 19:30 Bemmel

Z4 donker grijs op bezoek bij de overburen

Link naar reactie

Ook ik heb ze daar gezien, ik wist alleen niet dat de ^_^ alleen in Estoril blauw en zwart leverbaar was :schater:

Die heb ik daar ook rond zien rijden. Waren een stuk of 12 :D ´s. Waren zeker in de aanbieding...... B) Reden een rondje bij de pannekoekhuisjes op zoek naar een parkeerplaats die ze niet konden vinden :D :D
Link naar reactie
Vandaag op Noodweg (Loosdrecht) Gepsot :

forummmer M-Roadster <_<

Er reed nog een zilveren Roadster achter mij iemand van hier ??

Vanmiddag idd ook nog een zwarte M gespot in de Lage Vuursche.

Klopt. Ik kom je ook steeds in Loosdrecht tegen B) Dacht trouwens dat jullie een stelletje waren...

Link naar reactie
Klopt. Ik kom je ook steeds tegen <_< Dacht trouwens dat jullie een stelletje waren...

Je zou het bijna denken he....maar helaas :schater:

Kom je idd ook altijd op zondag tegen he....

Jammer dat ik niet wist van die meeting in de lage vuursche anders had ik ook nog wel even gekomen. Ik reed er nog wel doorheen vanmiddag rond uurtje of 13.30 en kwam nog een zwarte m tegen...

Link naar reactie

Was QP dag gisteren:

Eerst een zilveren op de A325 kenteken XS-XV ?? rond een uur of 12:30

Later een groene bij een tankstation in Woudenberg rond een uur of 18:30

Was zelf met de motor onderweg van en naar de Italiaanse motordag in Amsterdam.

JCK

Link naar reactie

Gistermiddag tijdens een rondje rijden reed er van glimmen tot aan Hoogezand een zilveren z3 achter mij.

De z3 is een heerlijk auto om zelf in te rijden maar om hem te zien rijden is ook erg leuk. :thumbup:

Gisteren overigens in totaal 4 zzz'tjes gezien in de omgeving van haren, Zuidlaren, Eelde/Paterswolde.

Link naar reactie

vandaag in gendt op de rotonde in de langstraat een blauwe zzz. om ongeveer kwart voor 11. :thumbup: wij reden ook op de rotonde in een blauwe kia sportage.

Link naar reactie

een COUPE gespot

Z3 Coupe (zwart) op de A44 richting Den Haag t.h.v. Buitenkaag om ca. 8.30uur??!!!

Misschien mij EX>?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.