Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Gistermorgen rond kwart voor tien op de parking bij het circuit van Zolder.

Een groene Z3 QP, iemand van hier?

Wilko heeft een groene QP !!!??? <_<

Link naar reactie

Ja moest meteen aan jou denken in het bijzonder vanwege de groene kleur (British racing green) met bijpassende spaakwielen had ie de engelse roadster look :cooltext: Helaas geen foto, hij kwam uit een oprit toen ik langsreed, weet waar ie woont ;)

Link naar reactie

Ja die Alpina Roadster zag ik vandaag in het krantje van Kera staan, redelijke prijs 49mille, de nieuwe cabrio in drievoud bij Kohl gezien afgelopen zaterdag naast al dat andere spul :thumbup:

De cabrio bereikt dicht niet de schoonheid van de QP, vind het stalen dak niet zo mooi, bij lichte kleuren storen de rubbers die het driedelige karakter laten zien en de overgang naar de kofferklep is niet zo mooi. Ik blijf vooralsnog een stoffen dak veeeeel mooier vinden :P

Link naar reactie
Z4 Alpina Roadster :P , Z3MQP, M5, M6, nieuwe X5, nieuwe 3 serie cabriolet. En dat alles in een klein uurtje. Bij de plaatselijke BMW dealer. ;)

die z3MQP is het broertje van die van mij, alleen met nieuwe motor, en volgens mij ook nieuw leer. het zag er nog zo strak uit allemaal. schijnt van een oude man te zijn geweest.

Maar vind de mijne toch echt wel mooier, ik heb een dakraam!!!!!! en die van mij is dikker!!!! :thumbup:

Link naar reactie

Die groene Roadster op de Algerabrug zouden wij wel eens geweest kunnen zijn (maar volgens mij was het later rond half vier). Op weg naar de pont in Krimpen aan de Lek, toerend langs Kinderdijk door de polder richting Gorinchem. Leuke tocht trouwens. Kwam daar op de weg naar Bleskensgraaf nog 2 roadsters tegen. Een grijze en een donkere. Gespot en :rolleyes:

Link naar reactie
Die groene Roadster op de Algerabrug zouden wij wel eens geweest kunnen zijn (maar volgens mij was het later rond half vier).

denk het dan niet. Wij waren onderweg naar Gouda en rond 15.15 uur daar.

Link naar reactie
2000 ja, stond nog te twijfelen of het dan een S54 was. ;) Had ook wat stoeprand schade, maar verder echt in nieuwstaat. ;)

Dat heb je toch gauw gezien ff naar de velgen en naar de meters binnen kijken :thumbup: S54 is sowieso pas erg eind 2000.

Link naar reactie

Zojuist bij het opdraaien van de A1 kwam er een zwarte M roadster de A1 af, met kapje open. Kan niemand herkennen want de bestuurder had een petje op. Was op de afrit van Hoenderloo. Ik reed in een blauwe 330 cabrio.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.