Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Vandaag een donkerblauwe 2.8 + blonde dame @ rotonde als je beverwijk binnen rijdt (wijkermeerweg geloof ik), kenteken 2*-S*-L*

Gisteravond ook een donkerblauwe gezien geparkeerd op de rembrandstraat, zaandam.

Hoe verloopt de zoektocht???

Zondag kun je aan Cosmos zwarte ///M in Zaandam verwachten :newblush:

Link naar reactie

Chris nog bedankt voor het ritje vanmiddag, ik heb genoten! :(

Trouwens....ik heb nog 's zitten graven in mijn geheugen, ik heb je wel 1 keer eerder gespot trouwens, van heel dichtbij, zonder het te weten :wave:

Ik kan me vaag herinneren dat ik op 16 of 17 oktober van dit jaar aan het begin vd middag in amsterdam bij pakketservice GLS aan de gyroscoopweg een zwarte M roadster met de kap open had gespot.

Ik was daar zelf met een ouwe groene Toyota Corolla sedan om een doos op te halen.

Ik heb toen nog tegen de bestuurder iets geroepen in de geest van 'mooie bak!'

Nu de vraag, was jij dat ook Chris????? :angry:

Link naar reactie
16 of 17 oktober van dit jaar aan het begin vd middag in amsterdam bij pakketservice GLS aan de gyroscoopweg een zwarte M roadster met de kap open had gespot.

Dat zou best eens kunnen, ik heb wel zo rond die tijd een pakketje gehad die ik op moest halen.

Link naar reactie

Vandaag 4 keer Z3 gezien.

Rond 10.00 uur zwarte Qpe brug bji Papendrecht

10.15 Topas?? blauw

10.30 lichter blauw met kofferrekje

Beide ter hoogte van Hardinxveld -Giessendam op de A15 richting Gorinchem

11.00 zilvergrijs ter hoogte van Maasdam/ Puttershoek

Gezellig hoor zo op 2e kerstdag...maar wie waren het nou??/

Link naar reactie

Vandaag om 16:30 op de A12 Arnhem - Utrecht een sterling en een zwarte Z4 (laats genoemde met duits kenteken)...waarschijnlijk een Z4 eigenaar die een ander zo gek heeft gepraat en er ook een heeft geimporteerd...of waren het bekenden???? Ruud, Chris ??? :wave:

Link naar reactie
Vandaag, Leeuwarden, aan de Oostergrachtswal, rond 13.00 uur, zwarte QP (kenteken .. - ..-RZ) met 19" BBS CH en behoorlijke schade aan de rechterzijde. Huub???????? :thumbup:

etter :blink:

Link naar reactie
Vandaag om 16:30 op de A12 Arnhem - Utrecht een sterling en een zwarte Z4 (laats genoemde met duits kenteken)...waarschijnlijk een Z4 eigenaar die een ander zo gek heeft gepraat en er ook een heeft geimporteerd...of waren het bekenden???? Ruud, Chris ??? :thumbup:

Import kenteken :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.