Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Gisteren, 16/10, Oudenrijn (of heet dat tegenwoordig knooppunt Lunetten?) na het karten in Delft, fraaie donkerblauwe (?) Z3 met 4 pijpen, M-spiegels en een kapot linker achterlicht achter me, na invoegen in de file. Je ging ons voorbij, we toeterden, je zat links en kon maar net de afslag naar rechts pakken. Is iemand van het forum, maar ik kon niet zien wie het was.

REDIT: Natuurlijk! Het was Superduper! :newblush:

Link naar reactie
Gisteren, 16/10, Oudenrijn (of heet dat tegenwoordig knooppunt Lunetten?) na het karten in Delft, fraaie donkerblauwe (?) Z3 met 4 pijpen, M-spiegels en een kapot linker achterlicht achter me, na invoegen in de file. Je ging ons voorbij, we toeterden, je zat links en kon maar net de afslag naar rechts pakken. Is iemand van het forum, maar ik kon niet zien wie het was.

Ging Ies er zo hard af?

Link naar reactie
Zal haast gehad hebben :wave:

Dat was ik inderdaad. TomTom Truus met een late call.... Gezien de auto die achter me de invoegstroook op kwam stuiven was ik niet de enige waar de file een slechte invloed had op het humeur :newblush::nono:

Rob, dat je me niet herkende.. Ik maar naast je rijden en zwaaien :thumbup:

Met andere woorden: we moeten een Z3forum-toeter-signaal afspreken. Ik stel gewoon lekker lomp voor: 3x lang op de tuuter :D ZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZ (De z4 rijders mogen 4x)

Link naar reactie
Dat was ik inderdaad. TomTom Truus met een late call.... Gezien de auto die achter me de invoegstroook op kwam stuiven was ik niet de enige waar de file een slechte invloed had op het humeur :blink::P

Rob, dat je me niet herkende.. Ik maar naast je rijden en zwaaien ;)

Met andere woorden: we moeten een Z3forum-toeter-signaal afspreken. Ik stel gewoon lekker lomp voor: 3x lang op de tuuter :D ZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZ (De z4 rijders mogen 4x)

Zeker nachtblind, langzamerhand... Sorry Ies, ik had minstens je ZZZ moeten herkennen! Toch vaak genoeg en van zeer dichtbij gezien... :wave: 3x toeter: perfect idee! :wave:

Link naar reactie

Vanavond een Z3 met dakje open gezien op knooppunt Hooipolder (kenteken ??-H?-?? en gezien mijn kleurenblindheid durf ik geen kleur te noemen :D ). "Jij" ging de A27 richting Gorinchem op. Sorry, maar ik zag je te laat.... genoot in de file van de mooie zonsondergang dus helaas geen vriendelijke zwaai van mij.

Link naar reactie

hallo ik ben nieuw hier, ik ben geen eigenaar van een Z3 maar ik ''spot'' ze graag,net zoals de m3,m5 en m6, ik zet mijn foto's vaak op autogespot.nl, misschien kennen jullie die site wel, ik vroeg me af: zijn de eigenaren van deze Z3 emmetjes aanwezig op dit forum?

deze in bergen aan zee

th_30600_IMG_1275_122_568lo.JPG

deze in alkmaar

th_30615_IMG_1598_122_311lo.JPG

Link naar reactie
Niemand mij gespot in Amstelveen, gisteren? Ik heb vier Z3's gezien daar, maar mij niet bekend.

Zag wel een trosje Beetles onderweg.

Was dat jouw ZZZ bij die drumbeurs in Amstelveen??? :thumbup:

Link naar reactie
Was dat jouw ZZZ bij die drumbeurs in Amstelveen??? :thumbup:

Huub, had dan een boodschap achtergelaten onder de ruitenwisser, of was even naar binnen gegaan! Ja, dat was ik! Dat we elkaar dan toch niet treffen, jammer. :P

In welke hoedanigheid was jij daar??

Link naar reactie
Huub, had dan een boodschap achtergelaten onder de ruitenwisser, of was even naar binnen gegaan! Ja, dat was ik! Dat we elkaar dan toch niet treffen, jammer. :P

In welke hoedanigheid was jij daar??

was op zoek naar een westend drumstel :thumbup:

heutink01.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.