Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Ken je dat? De Z3 parkeren naast een collega BMW? Ik zette de mijne vandaag netjes naast een 645Ci ondanks dat er ruim voldoende parkeerplaatsen waren en deze plek zeker niet de meest logische was. Kom ik een half uur later terug staat er een Z3 Coupe naast de mijne. Goed gedaan!! :nono: :D :D

Dit was overigens vandaag rond 16.00u op het Van Dregtplein in Roosendaal.

z3z3rt7.jpg

En drie op een rij:

z3z3645tz8.jpg

Link naar reactie
Ken je dat? De Z3 parkeren naast een collega BMW? Ik zette de mijne vandaag netjes naast een 645Ci ondanks dat er ruim voldoende parkeerplaatsen waren en deze plek zeker niet de meest logische was. Kom ik een half uur later terug staat er een Z3 Coupe naast de mijne. Goed gedaan!! :nono: :D :D

Dit was overigens vandaag rond 16.00u op het Van Dregtplein in Roosendaal.

z3z3rt7.jpg

En drie op een rij:

z3z3645tz8.jpg

De gelegenheid was te mooi om voorbij te laten gaan, een mooi rustig plekje in goed gezelschap.

Zelfs mijn vrouw zei dat ik er mooi naast kon parkeren. B) :thumbup:

Link naar reactie

HA weer eenenander gespot.

Ergens bij DenHelder eenzilver grijze Z3 woensdag in tegengestelde richting.Richting het veer naar Texel

Vandaag bij Delft zag ik het dakje van volgens mij een Witte Z3 Coupe net boven de vangrail uit op de weg terug.

Op het zelfde stuk een Blauwe Z4 met daarin iemand in gesprek met zichzelf met softtop dicht!! Het was 23,5 graden :nono:

En in Klundert stond er een op de parking een zwartz3 die staat er vaker

Gr wout

Link naar reactie
HA weer eenenander gespot.

Ergens bij DenHelder eenzilver grijze Z3 woensdag in tegengestelde richting.Richting het veer naar Texel

Vandaag bij Delft zag ik het dakje van volgens mij een Witte Z3 Coupe net boven de vangrail uit op de weg terug.

Op het zelfde stuk een Blauwe Z4 met daarin iemand in gesprek met zichzelf met softtop dicht!! Het was 23,5 graden :nono:

En in Klundert stond er een op de parking een zwartz3 die staat er vaker

Gr wout

Er rijdt een aanzienlijk aantal Ztjes in Den Helder, bij mijn weten ben ik, en mijn buurman Robster2.8 de enige leden van het forum in Den Helder.

TIJD VOOR FLYERS ????? :D

Link naar reactie
De gelegenheid was te mooi om voorbij te laten gaan, een mooi rustig plekje in goed gezelschap.

Zelfs mijn vrouw zei dat ik er mooi naast kon parkeren. :nono: :D

Aangenaam Peter. Ben ik ten minste niet de enige met deze gekke gewoonte. M'n vrouw verklaart me iedere keer weer voor gek. Ach, misschien ben ik dat ook wel een beetje.....

Link naar reactie
Gistermiddag op het veerplein op Texel richting Den Helder. Groene Z3 met kapje eraf. Vrouw had baseball capje op. Boot van 11.00 uur gehaald???

Wij wel in ieder geval :D

/quote]

UUHHH gespot dus!! :muur: inderdaad pont van 11.00u.Mijn meis had een rood petje op en ik mijn zonnebril.

Heb geen Z gezien verder :D

gr wout

Link naar reactie

30 september 16:39 N57 Brouwersdam richting Ouddorp

Atlanta blauwe Z3 met kapje omlaag

Link naar reactie
HA weer eenenander gespot.

Ergens bij DenHelder eenzilver grijze Z3 woensdag in tegengestelde richting.Richting het veer naar Texel

Vandaag bij Delft zag ik het dakje van volgens mij een Witte Z3 Coupe net boven de vangrail uit op de weg terug.

Op het zelfde stuk een Blauwe Z4 met daarin iemand in gesprek met zichzelf met softtop dicht!! Het was 23,5 graden :nono:

En in Klundert stond er een op de parking een zwartz3 die staat er vaker

Gr wout

:wave: uhh dat was ik met die witte coupe :newblush:

Link naar reactie

1 oktober 18:32 Bemmel De Plak

Boston Green Z3 wide body met kapje omlaag

Link naar reactie

Stond naast een montreal blauwe geparkeerd in Villa Arena, eigenaar heeft dit moeten missen want hij was er eerder dan ik en ik was eerder weg...wel een leuk gezicht..stom, geen foto..sorry :P

Daarna op de A12 nog een groene...dacht eerst dat het Wout was :lol:

Link naar reactie
Stond naast een montreal blauwe geparkeerd in Villa Arena, eigenaar heeft dit moeten missen want hij was er eerder dan ik en ik was eerder weg...wel een leuk gezicht..stom, geen foto..sorry :P

Daarna op de A12 nog een groene...dacht eerst dat het Wout was :lol:

Ben via DenHaag over Delft gereden en bij Rotterdam voor Blijdorp richting het zuiden A29.

Had Vrijdag al 3x file gehad bij Rotterdam had ik er weinig zin meer in.Als je een rood baseball capje gezien hebt,zeker wij geweest.

Ik vraag me altijd af wie er voorop in de file rijd??!! :banaan:

wout

Link naar reactie

3 oktober 9:10 Arnhem Jansbinnensingel tussen Willemsplein en Velperplein

Zilvergrijze Z3 Facelift geparkeerd

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gisterenmiddag een Z3 facelift gezien in Antwerpen in de parkeergarage bij de Grote Markt (ingang aan de Schelde). Er zat een chromen kofferrekje op en kenteken was ??-HX-?? geloof ik. Druk een parkeerplekje aan het zoeken zo rond 13.00u.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.