Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Ik zag vanmiddag toen ik stond te tanken bij de BP aan de Europaweg in Apeldoorn een blauwe Z3 met M6 wielen voorbij rijden. Ik was net snel genoeg met mijn telefoon om 2 foto's te maken. Ik vond het er wel mooi uit zien eigenlijk.

Misschien iemand van hier??

IMAGE_00202.jpg

IMAGE_00203.jpg

Heb het in een groot formaat gelaten, anders is het helemaal niet zichtbaar.

--------------------

@ Jorgen

:blink: ;) Hahaha

Die is van de receptioniste die bij mij op werk werkt.... Een blonde dame en ze heet Coby.....

Link naar reactie

FF lekker gegeten bij De Kievietshoeve in Tilburg,Staat er ineens een groene 1.8 facelift model met Beige softtop?Op de parkeerplaats Anyone?

En in prinsenbeek staat er een zilveren te koop bij een auto bedrijf richting 7-Bergen

greets wout

Link naar reactie

Gezien in Leeuwarden vrijdagmiddag rond 16.00uur op de Julianalaan, rechtsaf de brug over en daarna linksaf richting Goutum; zwarte QP M(-look), Huub misschien?

Ik reed vlak achter je in m'n blauwe QP 2.8 en ging rechtsaf richting Zuid-tangent.

En vandaag rond 15.30uur in Rotterdam weer een zwarte (wat zijn er toch veel zwarte QP's :m: M QP op de Schieweg)

Gr Spycke

Link naar reactie
Gezien in Leeuwarden vrijdagmiddag rond 16.00uur op de Julianalaan, rechtsaf de brug over en daarna linksaf richting Goutum; zwarte QP M(-look), Huub misschien?

Ik reed vlak achter je in m'n blauwe QP 2.8 en ging rechtsaf richting Zuid-tangent.

En vandaag rond 15.30uur in Rotterdam weer een zwarte (wat zijn er toch veel zwarte QP's B) M QP op de Schieweg)

Gr Spycke

Klopt moet ik geweest zijn even naar de Mac om bij te tanken na het monteren van mijn ;) spiegels :m: ,heb je jammer genoeg niet gezien :D kom je uit de omgeving??

Link naar reactie
Klopt moet ik geweest zijn even naar de Mac om bij te tanken na het monteren van mijn B) spiegels :m: ,heb je jammer genoeg niet gezien :( kom je uit de omgeving??

Huub,

niet meer woon nu in Nieuw Vennep (Schiphol), kwam vroeger ook veel in de Rock-it ;)

was in Leeuwarden om de QP te spuiten.(steenslag op de motorkap en een dikke kras van een ander z'n sleutel :D )

Moet toch m'n vrije tijd nuttig doorbrengen!

Gr Spycke

Link naar reactie
Huub,

niet meer woon nu in Nieuw Vennep (Schiphol), kwam vroeger ook veel in de Rock-it :m:

was in Leeuwarden om de QP te spuiten.(steenslag op de motorkap en een dikke kras van een ander z'n sleutel ;) )

Moet toch m'n vrije tijd nuttig doorbrengen!

Gr Spycke

Heb je daar wel eens een gast in een rolstoel gezien :D in de R'IT

Waar is de QPe gespoten??

Link naar reactie
Heb je daar wel eens een gast in een rolstoel gezien :m: in de R'IT

Waar is de QPe gespoten??

Ik meen van wel, als ik me goed herinner was het ook nog een "regular". ;)

De QP is gespoten bij Weijer , vlakbij de verlengde schrans/julianalaan.

deed daar in mijn schooltijd vakantiewerk, dus kom daar al een jaartje of tig.

Link naar reactie
Ik meen van wel, als ik me goed herinner was het ook nog een "regular". :m:

De QP is gespoten bij Weijer , vlakbij de verlengde schrans/julianalaan.

deed daar in mijn schooltijd vakantiewerk, dus kom daar al een jaartje of tig.

That was me ;)

Werkt ook een zekere Danny bij Weijer nmw

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.