Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Ja ik zag ook aardig wat mensen iets rustiger lopen langs onze ZZZ-tjes. Ik heb de sticker er gelukkig heel snel afgekregen.

Parkeer jij je auto ook wel eens op parkeerdek A op het mediapark of is dat nog een andere ZZZ?

Was inderdaad een leuk gezicht, het trok ook een hoop belangstelling zag ik.

Helaas geen camera bij me, anders had ik er wel even een plaatje van gemaakt.

(Heb je de sticker er nog af gekregen? Ik weet dat ze heel goed plakken...)

Link naar reactie
Ja ik zag ook aardig wat mensen iets rustiger lopen langs onze ZZZ-tjes. Ik heb de sticker er gelukkig heel snel afgekregen.

Parkeer jij je auto ook wel eens op parkeerdek A op het mediapark of is dat nog een andere ZZZ?

Nee, ik zit in Gateway C, dus daar parkeer ik altijd voor de deur.

Ik zie wel regelmatig een zwarte Z4 vier bij Kalanos staan, en er rijd ook een rode Z3 rond op het park

Link naar reactie

Ik vind dat we met deze hoeveelheid auto's maar eens een mini-meeting moeten houden op ons parkje!!

Nee, ik zit in Gateway C, dus daar parkeer ik altijd voor de deur.

Ik zie wel regelmatig een zwarte Z4 vier bij Kalanos staan, en er rijd ook een rode Z3 rond op het park

Link naar reactie
Het is wel lekker druk op dat mediapark. Werken daar zo veel mensen?? (ps ik kom niet vandaar dus ik zou het niet weten) Of gewoon veel liefhebbers van een z3??

groetjes iloon :wave:

Er werkt zo'n 5000 man, alles bij elkaar. Dus dan is de kans wel groot dat er meerdere

Z's rondrijden.

tip: www.mediapark.nl

Link naar reactie
Hmm, ik kom daar oorspronkelijk wel vandaan :( , maar dat was nog in de tijd dat je je haar gewoon liet groeien :mellow: . Tegenwoordig veel kappers :wave: daar zeker?????????

Michiel :party: .

Nu is al dat langharige tuig richting Duitse grens vertrokken om in communes te leven??? :D

Link naar reactie

HA gespottttt!!!!!!!!!topless!!!!!!

Van de week een zwarte Z3 Zevenbergen in.

En van de week Zevenbergen uit een zwarte Z4 met een dametje erin.

komen ze wel eens op t' forum hier?

gr wout

Link naar reactie
HA gespottttt!!!!!!!!!topless!!!!!!

Van de week een zwarte Z3 Zevenbergen in.

En van de week Zevenbergen uit een zwarte Z4 met een dametje erin.

komen ze wel eens op t' forum hier?

gr wout

dat ga ik vanavond ook eens proberen in mijn garage :

een zwarte Z3 garage in.

En garage uit een zwarte Z4 met een dametje erin.

Link naar reactie

Superduper weer eens gespot op de A27 om 07.46 lekker met het dak eraf..........

Ik ging richting almere maar niet in de Z dus het geeft niet als je me wederom niet hebt gezien.

André

ps is je auto nu weer helemaal netjes?

Link naar reactie
Superduper weer eens gespot op de A27 om 07.46 lekker met het dak eraf..........

Ik ging richting almere maar niet in de Z dus het geeft niet als je me wederom niet hebt gezien.

André

ps is je auto nu weer helemaal netjes?

Reed om 7:50 de A27 op bij Eemnes, heb jullie dus net gemist...

Link naar reactie
HA gespottttt!!!!!!!!!topless!!!!!!

Van de week een zwarte Z3 Zevenbergen in.

En van de week Zevenbergen uit een zwarte Z4 met een dametje erin.

komen ze wel eens op t' forum hier?

gr wout

Ik ben vorige week nog wel in Zevenbergen geweest...

Link naar reactie

Gisteravond rond 18.30 op de A2 ter hoogte van Maarssen richting Utrecht. Een zwarte :D -roadster, kenteken **-RT-**. Draaide bij Hooggelegen richting De Meern, "volgende" mij (WRX) en sloeg bij De Meern rechtsaf, waar ik links ging richting Montfoort.

Toevallig een bekende van hier?

Ruben

Link naar reactie
Gisteravond rond 18.00 uur bij de parking en pomp van de familie Mangnus, bij de Spar supermarkt in Kapellebrug een rode Z3 roadster....

Iemand van hier?

Ik Axel staat er vaak een rode roadster met getinte zijruiten. Ziet er heel netjes uit. Mogelijk dezelfde. Geen idee of het iemand van het forum is. Er rijden er bij ons in Axel een stuk of 5 rond, maar niet het idee dat er actief zijn op het forum.

Link naar reactie
Ik Axel staat er vaak een rode roadster met getinte zijruiten. Ziet er heel netjes uit. Mogelijk dezelfde. Geen idee of het iemand van het forum is. Er rijden er bij ons in Axel een stuk of 5 rond, maar niet het idee dat er actief zijn op het forum.

Klopt idd, zie die ook wel eens. Maar die gister in Kapellebrug had volgens mij geen getinte ruiten.

Wel nog een groene Z3 uit Sint Jansteen, staat vaak bij de stoplichten bij Neckermann...Die zie ik ook vaak. En een donkerblauwe/paarse staat vaak in de Stationsstraat in Axel.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.