Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Zondag stond er een hele tijd een zilveren Z3 in de berm bij Vliegveld Midden Zeeland. The happy couple zat erbij te picknicken terwijl ik mijn kunsten in de lucht vertoonde :D

Link naar reactie

4 juli 20:30 Elst parkeerplaats sportschool Studio

1. Zilveren facelift met blauwe kap

2. Montreal blauwe prefacelift

3. en die van ons :lol:

het leek wel een betuwse mini-meeting !!!

Link naar reactie

Vandaag een zilvergrijze Z3 Coupe 2.8 zien staan in de parkeergarage Arena in Den Bosch. Kenteken ??-JT-?? of ??-JL-??, dat weet ik nu even niet precies meer. De ZZZ was nagenoeg originalo (aan de buitenzijde in ieder geval).

Link naar reactie

7-9-2006 13:00 A-16 Brienenoord nabij Ridderkerk richting Breda

Zwarte Z4 kenteken 40-??-??

Link naar reactie

Had vandaag een QP uurtje.......

Eerst bij Sloterdijk, waar ik even op bezoek was bij Moritz op de Isolatorweg, naar huis rijdend rond 18:00 een straat verder... zilveren 2.8 QP

07070618144qo.jpg The Shrike??????

Later weer terug in Haarlem en vlakbij huis, wéér een zilveren 2.8 QP ;) op weg naar Heemstede.

07070618371fn.jpg

Foto's genomen tijdens het rijden met telefoon, niet zo scherp als jullie van me gewend zijn :m:

Link naar reactie

zag er gister een zilveren QP bij de gaasperplas... Die dingen beginnen very common te worden.

Link naar reactie

Vanmorgen 9:00 A58 Etten leur (richting Breda). Zilveren dakloze met niet serie velgen. Ik reed in de Peut voorbij (vanzelfsprekend) :thumbup:

Link naar reactie

Afgelopen week tot 2x toe de Turkish green gespot uit Nieuwerbrug, lekker weer he Karin?

Vandaag reed ik de parkeergarage Bodengraven uit, komt er een zilvere :D roadster naar binnen Roodkapje dicht, blondkapje erin.

Heej Marijke dat was ook wel weer toevallig he, en volgende keer met dat mooie weer wel die kap eraf he.

André

Link naar reactie
Het Mediapark (yeah again...) Voor het Talpa gebouw een groene met allerlei chrome versierselen links en rechts (en in het midden...)

Die overdosis past wel bij Talpa... :m:

Link naar reactie
(bijna) Alles door het miden is ook symetrie :D .....oke licht overhellend naar links dan B)

Ik ziet hier lekker te relaxen op het forum en met een Jack na een redelijk zware werkdag. Maak het niet zo moeilijk... ;)

Link naar reactie

That was me, en prompt krijg ik er zo'n sticker op dat ik er niet mag staan. Ik vond het wel leuk 2 van die ZZZ achter elkaar.

Ik was daar aan het draaien voor de nieuwe DutchView/Ciris promotiefilm. Die van jou (je ZZZ dan he...) ziet er ook nog erg strak uit trouwens!

Wie o Wie heeft zijn (Montreal blauwe) roadster voor die van mij geparkeerd?

(Op het Mediapark, bij Ciris voor de deur)

Link naar reactie
That was me, en prompt krijg ik er zo'n sticker op dat ik er niet mag staan. Ik vond het wel leuk 2 van die ZZZ achter elkaar.

Ik was daar aan het draaien voor de nieuwe DutchView/Ciris promotiefilm. Die van jou (je ZZZ dan he...) ziet er ook nog erg strak uit trouwens!

Was inderdaad een leuk gezicht, het trok ook een hoop belangstelling zag ik.

Helaas geen camera bij me, anders had ik er wel even een plaatje van gemaakt.

(Heb je de sticker er nog af gekregen? Ik weet dat ze heel goed plakken...)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.