Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

gistermiddag in hendrik ido ambacht,

een estoril blauwe :blink: roadster en volgens mij was het een verlaagde...?????????

Hendrik

Weet je zeker dat het niet eergisteren was.... (Vrijdag)

Dan kan ik heel goed geweest zijn.

Ik woon namelijk in Zwijndrecht.

Ik kan me niet herinneren dat ik gisteren daar geweest ben.

Ik ben trouwens ook niet verlaagd.

Het zou wel interessant zijn als er een 2e in de buurt rijdt.

Zag vandaag diverse ZZZ bij Kinderdijk.

Eerst zilvergrijs, met een blonde dame.

3 auto's later een rode met chromen rolbeugels.

Weer een auto of 5 later blauw, maar toen kon ik even niet goed kijken.

Link naar reactie
Weet je zeker dat het niet eergisteren was.... (Vrijdag)

Dan kan ik heel goed geweest zijn.

Ik woon namelijk in Zwijndrecht.

Ik kan me niet herinneren dat ik gisteren daar geweest ben.

Ik ben trouwens ook niet verlaagd.

Het zou wel interessant zijn als er een 2e in de buurt rijdt.

Zag vandaag diverse ZZZ bij Kinderdijk.

Eerst zilvergrijs, met een blonde dame.

3 auto's later een rode met chromen rolbeugels.

Weer een auto of 5 later blauw, maar toen kon ik even niet goed kijken.

Nee was echt zaterdag en degene zwaaide heel vriendelijk...

rijd je vaak door ambacht? zo ja, dan moet je die van mij haast wel een keer hebben zien staan?

Grtz

Link naar reactie

Kan ik niet geweest zijn.... Ik zwaai nooit vriendelijk. :D

Geintje... Ik kan me niet herinneren naar iemand te hebben gezwaaid, dus er zal nog wel een estoril blauwe :foto: in de buurt rond rijden.

Wanneer ik 'm zie zal ik zwaaien :huh:

Link naar reactie
Vorige week donderdag morgen rond 08.00 in de file A27 bij Hilversum zag ik Xenon he een Blauwe Z3 3.0 met een bekend gezicht SUPERDUPER!

André

:D

Ik kan me niet meer herinneren of ik je gezien had.. Probeer wel altijd te zwaaien. :foto:

(zat ik nog zo laat in de file...?

Link naar reactie

Vandaag omstreeks 17,00 uur op de A12 van Utrecht richting Gouda een topless Z8 :lol:

zilver met rood int. de 42-GT-SL.

chauffeur was duidelijk aan het genieten ondanks de trage snelheid ( ca. 60 km). :m:

Link naar reactie

Eergisteren, Woensdag, een Zwarte Z3 van Vijlen richting Mamelis...mooi weer en toch kapje dicht... :lol:

Altijd weer opvallend hoeveel mensen met het kapje dicht rijden bij een Zonnetje van 24 graden... :m:

Link naar reactie

Vandaag twee QPe gezien,een bij de Beier een Estoril Blau (occassie) en een silveren met tanin rood interieur bij een klant.En dat binnen een kwartier in Friesland. :m:

Link naar reactie

Vandaag, gewoon in Zwijndrecht bij de lokale supermarkt...

Een estoril blauwe Z3 :P roadster.

Ik dacht even dat mijn vrouw een boodschap aan het doen was.

Bij nadere inspectie bleek het dus om een ander te gaan.

Nu begrijp ik ook de gespotte Z3 :D door Hendrik in Hendrik Ido Ambacht.

Blijken hier 2 vrijwel identieke Z3's te rijden. :muur:

Link naar reactie
Vandaag rond 1800 uur. Een Estoril blauwe ZZZ die een meeting had met een auto met echt dak (tsja...) op de N201 ter hoogte van Loosdrecht op zo'n klein parkeerplaatsje langs de weg....

Dat was ik inderdaad BaZ3, kwam een bekende tegen daar. Zag inderdaad tot 2x toe een zilvere ZZZ langs razen.. :kisstogether:

Link naar reactie

gisterenmiddag effe bij Kohl in Aachen binnengesprongen. Wat spullen opgehaald bij D&W.

Bij het verlaten van de parking valt mijn oog op ZEDRI... Wat nu ? Waar zit ie ?

Maar eilaas, wegens afspraak in Belgenland geen tijd om terug binnen te lopen. Een volgende keer dan maar.

En Zedri, nog wat vitamienen gaan halen vooraleer naar de Nurburgring te vertrekken ???? :lol:

Link naar reactie
gisterenmiddag effe bij Kohl in Aachen binnengesprongen. Wat spullen opgehaald bij D&W.

Bij het verlaten van de parking valt mijn oog op ZEDRI... Wat nu ? Waar zit ie ?

Maar eilaas, wegens afspraak in Belgenland geen tijd om terug binnen te lopen. Een volgende keer dan maar.

En Zedri, nog wat vitamienen gaan halen vooraleer naar de Nurburgring te vertrekken ???? :lol:

Volgens mij is dat zijn correspondentieadres en als nevenjob is ie industriespion :schater:

Link naar reactie
Volgens mij is dat zijn correspondentieadres en als nevenjob is ie industriespion :schater:

Als Frido het over zijn "thuis" heeft, bedoelt 'ie Kohl in Aken. Dat we 't maar weten... :D

Link naar reactie

Ik bevond mij in een montreal blauwe ZZZ.... ik heb er vanuit de Aalsmeerse tv-studio's inderdaad ook een paar voorbij zien komen. Goeie ZZZ dag...

Dat was ik inderdaad BaZ3, kwam een bekende tegen daar. Zag inderdaad tot 2x toe een zilvere ZZZ langs razen.. :D
Link naar reactie
Ik bevond mij in een montreal blauwe ZZZ.... ik heb er vanuit de Aalsmeerse tv-studio's inderdaad ook een paar voorbij zien komen. Goeie ZZZ dag...

Dat klinkt interessant, Aalsmeerse tv-studio's. Voor of achter de camera's??

Link naar reactie

Ik werk er gelukkig achter, maar dan wel direct er achter. Ik ben cameraman vandaar.... En wij staan dus ook wel in Aalsmeer. Had net een weekje Onderweg naar morgen gedraaid.... En toen M-roadster staan...

Dat klinkt interessant, Aalsmeerse tv-studio's. Voor of achter de camera's??
Link naar reactie
Ik werk er gelukkig achter, maar dan wel direct er achter. Ik ben cameraman vandaar.... En wij staan dus ook wel in Aalsmeer. Had net een weekje Onderweg naar morgen gedraaid.... En toen M-roadster staan...

Leuk vak heb je! In m'n jeugd wilde ik cameraman worden. Omdat je dan overal bij was. Is uiteindelijk toch iets anders geworden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.