Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Vandaag (maandag de 22e mei) rond half negen op de A17 een zilvergrijze facelift cabrio met B) spiegels. Sloeg af naar de A29 richting Fijnaart / Zierikzee (ik was met de Peut en hij kon niet voorbij :D )

Link naar reactie
Vandaag (maandag de 22e mei) rond half negen op de A17 een zilvergrijze facelift cabrio met B) spiegels. Sloeg af naar de A29 richting Fijnaart / Zierikzee (ik was met de Peut en hij kon niet voorbij :D )

En op die A29 kwam ik m tegen. Ik reed in tegengestelde richting.

Link naar reactie
Vandaag (maandag de 22e mei) rond half negen op de A17 een zilvergrijze facelift cabrio met :) spiegels. Sloeg af naar de A29 richting Fijnaart / Zierikzee (ik was met de Peut en hij kon niet voorbij :rolleyes: )

Heej die heb ik niet gezien was om die tijd ook op de a29 richting zierikzee.

Wel een zwarte 1.8/1.9 met zilveren spiegels, vanmiddag op de a20 terhoogte van Spaanse polder.

André

Link naar reactie
Da's ook toevallig, ik kwam vandaag ook 3x ;) tegen in een nóg kleinere garage.... ;)

En bovendien stond er buiten nog een 2.8

't Zal eens niet bij Roodkapje zijn... ;) :D

Link naar reactie

Vandaag bijzondere Estoril Blau Z3 :thumbup: gespot met zwarte wielen onder aan de dijk bij Laaksum Ik toeterde luid maar weet niet of je het waarnam :thumbup: .

Link naar reactie

Zat afgelopen zondag in Laaxum onder aan de dijk een biertje te drinken en formule 1 te kijken bij een stel oude friese vrienden toen ik plotseling een zwarte Z3 met een Eisenmann voorbij hoorde komen, ik snel de dijk op met mijn camera maar de vogel was reeds gevlogen. Heel toevallig kwamen er zelfs nog meer zzz'jes langs. Deze kon ik nog net vastleggen...

dsc02360uv.jpg

dsc02376go.jpg

Link naar reactie
Vanmiddag 17:15 Hoofddorp.

Leuk blond meisje met een leuke ZzZ........

05310617108mr.jpg

Dat het een leuk blond meisje was geloof ik onmiddellijk. Al is het leuker dat dan ook te zien. :thumbup:

Maar wat is er zo leuk aan die ZZZ??? :thumbup:

Link naar reactie
Waarschijnlijk omdat het een ZZZ is van een leuk blond meisje :thumbup:

Precies wat ik ook denk! :thumbup: Veel meer kan ik er niet van maken.

Het commentaar van Chris op deze posts kan ik me al een beetje voorstellen... :thumbup:

Link naar reactie

5 juni 2006 13:11 A73 nabij afslag Vierlingsbeek richting Nijmegen

Zilvergrijze Z3 met bagagerek achterop (kapje was neer)

Verder geen details (was tegenligger)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

13 juni 18:00 uur

Vanuit centrum Arnhem, op Nijmeegse plein (Gelredome) Arnhem rechtsafslaand richting Elden/Elderveld

Donker (montreal) blauwe Z4 met een driehoekige (vlaggetje 15cm) sticker op de achterklep

NB Eerder dit jaar op de A9 nabij Amstelveen gespot

Link naar reactie

13 Juni 20:00 A9 Haarlem-Amstelveen. Stahl Grau Z3 3.0 we zwaaiden naar elkaar en reden een flink eindje met elkaar op.... waarbij het gas ook steeds dieper ingedrukt werd ;)

Toen ik in Amstelveen de A9 afging nog even een "thumbs-up" :D naar elkaar... tot de volgende keer

Link naar reactie

Met een stikker van de Nordschleife links van het kenteken aan de achterzijde. Nieuwe stijl M5 velgen. In Den Bosch hartje centrum. Is deze van een memer toevallig? In ieder geval mijn complimenten... een pracht exemplaar.

image00010a7eu.jpg

image00011a9ge.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.