Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Het is mooi weer en dat is te merken:

Gisteren (9 mei) een stahlgraue Z3 2.0 in Ossendrecht (geparkeerd met hardtop(!) ), een zilvergrijze ook ergens daar in de buurt en een topas-blauwe met open dak een een prima brunette achter het stuur in Roosendaal bij kruising Rucphensebaan/Dijkrand.

Vandaag een articsilber 2.8 in Den Bosch op de Hambakenweg richting Maaspoort en (uiteraard) open dak.

Link naar reactie
Vond je van die achterspoiler baZ3?

Ik ben persoonlijk niet zo'n grote fan van achterspoilers. Doet de prachtige lijnen van onze zzz-tjes niet echt goed...

:thumbup: Is misschien wel handig als je niet aan een mooie kofferdrager kan komen, kun je je toillettas tenminste toch nog menemen als je kofferbak vol zit met de spullen van je vrouw....

Link naar reactie
Leuk als je niets vermoedende mensen op de foto zet........... maare nummerplaatjes he :angry: is wel zo aardig.

Je mag niet bellen in de auto, maar mag je wel foto's maken met de telefoon in de auto? En wat doet Roodkapje in een Chrysler... of is dat een mikpunt....

Link naar reactie

We reden zondag op de A9 richting Castricum waar een hele irritante zwarte Z4 behoorlijk gevaarlijk tussen alle auto's door aan het scheuren was. Was volgens mij een 2.2 ofzo (geen 3 liter)

Bij de afslag bij groen licht trok meneer hortend en stotend op en bij de volgende met gierende banden, ondertussend druk pratend met zijn vriend naast hem.

Ik dacht nog, ken ik die gast niet? :lol:

en jahoor, Dennis v.d. Geest

Zag dees ook nog, is dat niet die S54 die al een eeuw te koop staat? :D

dsc003841jq.jpg

Link naar reactie
We reden zondag op de A9 richting Castricum waar een hele irritante zwarte Z4 behoorlijk gevaarlijk tussen alle auto's door aan het scheuren was. Was volgens mij een 2.2 ofzo (geen 3 liter)

Bij de afslag bij groen licht trok meneer hortend en stotend op en bij de volgende met gierende banden, ondertussend druk pratend met zijn vriend naast hem.

Ik dacht nog, ken ik die gast niet? :lol:

en jahoor, Dennis v.d. Geest

Zag dees ook nog, is dat niet die S54 die al een eeuw te koop staat? :D

dsc003841jq.jpg

Zal wel een andere zijn erg zeldzaam S54 en dan in deze kleur :D

Link naar reactie

Klopt, ik woon in de buurt van den bosch

ik moest er overigens zelf ook bij Care Schadeservice zijn :)

iemand had (op de parkeerplaats bij mijn werk) met inparkeren mijn achterbumper geraakt

en geen briefje achter gelaten

gelukkig wel 2 getuigen, zodat ik het kenteken heb

Link naar reactie
Klopt, ik woon in de buurt van den bosch

ik moest er overigens zelf ook bij Care Schadeservice zijn :lol:

iemand had (op de parkeerplaats bij mijn werk) met inparkeren mijn achterbumper geraakt

en geen briefje achter gelaten

gelukkig wel 2 getuigen, zodat ik het kenteken heb

Mooi dat je het kenteken hebt :) snel politierapport op laten maken :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.