Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

26 april

10:30 - A30 Barneveld richting Ede - Arctic Silver Z3 Zwarte ST

11:00 - A1 Amersfoort Amsterdam Parkeerplaats

nabij afslag Naarden - Zwarte Z3 zwarte ST

13:00 - TINE Rai - Simac stand - Z3 Bestuurder zonder Z (Bedankt voor de koffie Ivo !!!)

15:20 - A10 (s107) Zwarte Z3

15:30 - knppnt Badhoevedorp A4->A9 Amsterdam richting Amstelveen - Zwarte Z3 3.0 Facelift zwarte ST

En heel veel radar controles en politie onderweg vandaag. Te mooi weer blijkbaar.

Link naar reactie

Zaterdag 29 april, ca. 11.20 uur, A12 (Utrecht-Den Haag), zilvergrijze Z3 1.8/1.9, gesloten sofftop.

Ik passeerde je tussen de afslag Bodegraven en Reeuwijk, je keek niet op of om.

Link naar reactie

Geen mooie dag? of toch?!

Druilerig dagje vandaag,ook mijn kapje dicht helaas.

Vanuit Breda naast een Zwarte Z voor het stoplicht,met een dame achter het stuur.

Dan bij thuiskomst in Zevenbergen voor het stoplicht in tegengestelde richting een montreaal blauwe.Wagen stond als tweede voor het stoplicht.Zag dus alleen de linkerflank toen ik de bocht nam.

Zo werd deze druilerige dag toch weer mooi.

Einde van de week wordt het beter voor de daklozen onder ons. :thumbup:

Met :m: ach 3 de zon tegemoet B)

gr wout

Link naar reactie

Zedri, was jij dat? B) Op het werk even leuk bij gekletst met Friedo. :D

Op de terugweg nog een Ferrari 550 achter mij aan gehad. Ik wat gas bij gegeven op een dubbel baans weg en hij hapte gretig toe. :( Het laatste wat ik van de maranello zag was de achterkant in de verre verte. ;) :m:

Link naar reactie

Er stond vandaag in de parkeergarage (Barbaraplaats) van mijn werkgever in Den Bosch een Z3 (kenteken RJ-RL-?? of zoiets). Ik meen dat ie groen was met beige bekleding (kleurenblind en relatief donker dus lastig voor mij om te zien) en 16" Z-star velgen. Het leek mijn auto wel.... Dakje was nog steeds open. Toevallig een forumlid??

Link naar reactie
Zedri, was jij dat? :muur: Op het werk even leuk bij gekletst met Friedo. :party:

Op de terugweg nog een Ferrari 550 achter mij aan gehad. Ik wat gas bij gegeven op een dubbel baans weg en hij hapte gretig toe. :blink: Het laatste wat ik van de maranello zag was de achterkant in de verre verte. :D :muur:

Ha ha, was even geZellig hé ? Met Barbie aan de overkant...

Je had ook moeten ZigZaggen toen die 'rooie' achter je Zat, doet Maikel Schoenmaker ook altijd... :D

Ik heb vandaag in Vaals die jongen van Slenaken nog even vlug geZien terwijl hij op patatjes was aan het wachten. Tenminste, ik denk dat hij het was. Hij Zwaaide wel nadat ik had geclaxoneerd.

Hij ging later linksaf richting Vijlen.

Link naar reactie

Zondagmiddag 7 mei op de Steekterweg Alphen aan den Rijn en s'avonds op de Dammekant Bodegraven.

Zilvergrijze M met raar groen kenteken en eenRoodKapje

Ik zwaaide hij/zij zwaaide ook, ik gestopt hij/zij ook........ :schater::schater: -_- :)

kortom zeer korte minimeeting in het groene hart van Nederland.

André

Link naar reactie
Zondagmiddag 7 mei op de Steekterweg Alphen aan den Rijn en s'avonds op de Dammekant Bodegraven.

Zilvergrijze M met raar groen kenteken en eenRoodKapje

Ik zwaaide hij/zij zwaaide ook, ik gestopt hij/zij ook........ :schater::schater: -_- :)

kortom zeer korte minimeeting in het groene hart van Nederland.

André

Who the hell was that ! :)

Link naar reactie

En wie stond er dan wel vanmorgen om 07.35 uur voor de verkeerslichten op de Deventerstraat (ri. Deventer) op de kruising met de Laan van Zevenhuizen te Apeldoorn?

Michiel, die altijd :muur: .

Link naar reactie
Zondagmiddag 7 mei op de Steekterweg Alphen aan den Rijn en s'avonds op de Dammekant Bodegraven.

Zilvergrijze M met raar groen kenteken en eenRoodKapje

Ik zwaaide hij/zij zwaaide ook, ik gestopt hij/zij ook........ :schater::schater::muur::(

kortom zeer korte minimeeting in het groene hart van Nederland.

André

Roodkapje was verstopt, heerlijk open gereden :D

Was weer ff toppie andre :D

Raar groen kenteken :D :schater::schater:

Link naar reactie

er staat hier bij de BMW stealer in Hilverum al ongeveer een week een estoril blauwe Z3 :P roadster met een flinke spoiler op de kofferbak. Vandaag even een praatje gemaakt met één van de verkopers die zei dat de auto van een klant was. Is ook dat iemand van hier?

Link naar reactie
er staat hier bij de BMW stealer in Hilverum al ongeveer een week een estoril blauwe Z3 :D roadster met een flinke spoiler op de kofferbak. Vandaag even een praatje gemaakt met één van de verkopers die zei dat de auto van een klant was. Is ook dat iemand van hier?

Ik had hem ook al gezien toen ik voor mijn "klokverlichting" bij de stealer was. Dacht dat het misschien een forum-dude was....

Link naar reactie

Zaterdagmiddag 6 mei

Banholt Estoril Blauwe Z3 facelift

Tussen Banholt en Vaals Zilvergrijze Z3M duits kenteken

Vaals Drielandenpunt Zwarte Z1

Zondagochtend 7 mei

Margraten Rode Z3

Woensdag 10 mei 9:30

Elst Aamsestraat nabij afslag A325 Montreal Blauwe Z3

Link naar reactie

vanmiddag 12.45 uur van Ter Aar naar Woubrugge een grijze ZZZ met dichte ST :newblush: hoe mooi moet het worden voor je topless gaat? :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.