Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Nee joh, dat is het leukste toch. Master Wu zei al: "kwantangsang piron tak so"

Vrij vertaald: Geniet van de weg, het eindpunt is minder belangrijk.

p.s. kan ook goed een BMW spreuk zijn, maar dat hebben al meer peupeltjes gezegd.

Link naar reactie
Nee joh, dat is het leukste toch. Master Wu zei al: "kwantangsang piron tak so"

Vrij vertaald: Geniet van de weg, het eindpunt is minder belangrijk.

p.s. kan ook goed een BMW spreuk zijn, maar dat hebben al meer peupeltjes gezegd.

En dat genieten van de weg zou dus een stuk beter moeten worden.....

Link naar reactie

21 april 19:45 Tussen Elst en Bemmel (De Plak, Brug over A15) Zwarte Z3 Wide body.

Scheurde vlak voor me Bemmel binnen. Kon het niet bijhouden vanwege een paar tussenliggers... Was zelf met de ZzZ onderweg naar huis. Zag dus alleen nog maar een paar achterlichtjes in de verte....

Was jij dat Joost of Bianca?

Link naar reactie

vanavond rond half 7 A15 tussen Hardinxveld en Gorinchem

een donkerblauwe of zwarte met kapje neer (kon van jaloezie de kleur niet goed zien :( )

Ik reed aan de andere kant in de leasebak. Wel met aircootje aan want het betere weer komt eraan :)

Link naar reactie

Wie weet het antwoord:

In Alphen aan den Rijn staat al tijden een groene Z3 met een zwarte soft top en een metalen rekje op de kofferbak. Hij staat aan de Hoorn en er staat altijd een busje strak achter hem geparkeerd. Het busje staat zo strak op de Z3 dat er een kussen tussen de neus van het busje en de kont van de Z geklemd zit.

Blijkbaar is deze eigenaar er niet gerust op dat zijn/haar autootje er de volgende ochtend nog zou staan. Is het iemand van hier?

Link naar reactie
Wie weet het antwoord:

In Alphen aan den Rijn staat al tijden een groene Z3 met een zwarte soft top en een metalen rekje op de kofferbak. Hij staat aan de Hoorn en er staat altijd een busje strak achter hem geparkeerd. Het busje staat zo strak op de Z3 dat er een kussen tussen de neus van het busje en de kont van de Z geklemd zit.

Blijkbaar is deze eigenaar er niet gerust op dat zijn/haar autootje er de volgende ochtend nog zou staan. Is het iemand van hier?

Die staat daar al jaren op deze manier geparkeerd, inderdaad bang dat ie gestolen wordt waarschijnlijk.

André

Link naar reactie
Uitvoering van de grote plannen laat nog een paar weken op zich wachten, maar de afspraak is in ieder geval gemaakt. Ben benieuwd hoe eea zal worden.... Worden nog lange weken......

Kijk, dat houdt de spanning erin...oftewel...maak ons maar gek... :blink:

ChrisXL tegen Peter: Zullen we Zwijgen over onZe projecten ?

Peter: Ja, doen we. Wedden dat Ze slechter gaan slapen ?

ChrisXL: Doen Ze de laatste tijd toch al, ik post héél veel maar het mooie, goede en sportieve nieuws houd ik lekker voor meZelf...

Peter: Hahaa...ik lach me suf...op naar Braspenning...

Link naar reactie
Kijk, dat houdt de spanning erin...oftewel...maak ons maar gek... :blink:

ChrisXL tegen Peter: Zullen we Zwijgen over onZe projecten ?

Peter: Ja, doen we. Wedden dat Ze slechter gaan slapen ?

ChrisXL: Doen Ze de laatste tijd toch al, ik post héél veel maar het mooie, goede en sportieve nieuws houd ik lekker voor meZelf...

Peter: Hahaa...ik lach me suf...op naar Braspenning...

:schater::schater::schater: Zo zou het zomaar gegaan kunnen zijn :schater:

Link naar reactie
Kijk, dat houdt de spanning erin...oftewel...maak ons maar gek... :nasty:

ChrisXL tegen Peter: Zullen we Zwijgen over onZe projecten ?

Peter: Ja, doen we. Wedden dat Ze slechter gaan slapen ?

ChrisXL: Doen Ze de laatste tijd toch al, ik post héél veel maar het mooie, goede en sportieve nieuws houd ik lekker voor meZelf...

Peter: Hahaa...ik lach me suf...op naar Braspenning...

Ok, ik zal een paar hints geven : Eibach, Goodridge, Wiechers, en nog wat van BMW zelf.

Link naar reactie

Okay... :banaan: ...Rob, Peter begint al te praten maar die van Black Bimbo heeft 'iets' meer druk nodig... :nasty:

Even 'De grote Spionnen Atlas' erbij pakken voor wat bruikbare tips om mensen te laten praten... :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.