Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

En vandaag op de afrit N11 Boskoop een zwarte z3 coupé WAS JIJ DAT HUUB!!! volgens Martine zag ze je zitten.

Huub geeft op zaterdag gastlessen op de Hogere Tuinbouwschool in Boskoop. Is naast tandarts, leraar Nederlands en filmproducer, ook nog tuinarchitect. Ik denk dat Martine het goed zag. :D

:schater::schater::schater: pannekoek

Het is tegenwoordig panneNkoek Andre :smart:

Misschien in het hoge noorden maar hier blijft het PannEkoek. :schater::schater:

Huubie

Link naar reactie

Vanmiddag 17:00- 17:20.......... Haarlem -Zuid Titan Silber pre facelift 4 cylinder met zwarte softtop, reed de oprit van zijn huis in heer met petje, ik zwaaide nog maar racede een beetje voorbij. Later in Heemstede Boston Grun met hardtop in kleur 4 cylinder facelift. Ik stond op de stoep een sigaretje te roken en je auto te bewonderen terwijl je voor de stoplicht stond.

Link naar reactie

Grrrrrrr

Rijd ik vandaag door het halve land met de ZzZ....

A15, A50, A12, A2, A10, A4, A9, A1, A30, A12, A50, A15

heeft N I E M A N D me gespot :D :smart:

Link naar reactie

Gisteravond, rond kwart voor zeven. Stoplichten bij Neckermann te Sint Jansteen. Zilveren Z3 met evenmooie hardtop, originele velgen volgens mij. Kenteken --JP--, mevrouw met zwart haar achter het stuur.

's Avond toen we thuis kwamen stond deze auto alsnog in de Handelstraat in Hulst, dus 2 keer gespot. :unsure:

Link naar reactie
En ja hoor, hij stond er weer. De paars blauwe Z3 :m: met dubbele uitlaten in de Stationsstraat in Axel, vandaag rond 17.30 uur...

Ja, zat weer in de bus :blush:

is geen originele kleur, is het een QP :m:

Link naar reactie

Donderdag 6 april

Rond 11 uur A12 Arnhem -> Utrecht nabij afslag A2 (Den Bosch/Amsterdam) Zwarte Z3 met zwarte HT.

Rond 18 uur A9 knp Badhoevedorp vanuit Haarlem op invoegstrook onder viaduct richting A10-Zuid Zilvergrijze Z4 met zwarte ST.

Link naar reactie
is geen originele kleur, is het een QP :smart:

Ivo, het is een geen QP is echt een roadster, maar kleur is inderdaad vreemd. Heef 2 dubbele uitlaten en een M embleem aan de rechterkant. Hardtop erop trouwens.

Als ik nog een keer de kans krijg dan neem ik een foto ter verduidelijk, wel een mooie bak trouwens...

Zal ook proberen kenteken te onthouden/noteren, dat zoekt wat makkelijker op het net.

Link naar reactie

Volgens mij is dat die Roadster die "af fabriek geheel als :D is uitgevoerd", heb ik eens op marktplaats gezien. Is zelfde kleur als Zedri, wat is dat ook alweer, Topaz :smart:

Hebben we ooit eens een topic over gehad, hier... :smart:

Link naar reactie
Volgens mij is dat die Roadster die "af fabriek geheel als :muur: is uitgevoerd", heb ik eens op marktplaats gezien. Is zelfde kleur als Zedri, wat is dat ook alweer, Topaz :D

Hebben we ooit eens een topic over gehad, hier... :smart:

Is trouwens inderdaad die aubergine kleur zoals Zedri, klopt :smart:

Link naar reactie

Maandag 10 april

9:30 A50 Arnhem richting den Bosch ter hoogte van afslag Renkum Montreal blauwe Z3

11:00 Overschiestraat Amsterdam Zilvergrijze Z4 met zilveren HT

Dinsdag 11 april

18:00 A9 Haarlem richting Diemen knooppunt Holendrecht Zwarte Z4 met zwarte HT. Opvallende driehoekige blauw/witte (landen?) sticker achter op de klep.

Link naar reactie

Ik zit nu voor mijn werk in Drente (Roden)...stond gisterenopeens naast me op de parkeerplaats van het hotel (Best Western Langewold) een zilvere 1.8 met een vis achterop ;) (wel leuk, mijn "oude" naast de nieuwe...)

Verder een estoril blauwe gezien en een stalhlgrijze hier in Roden e.o.

Link naar reactie
Ik zit nu voor mijn werk in Drente (Roden)...stond gisterenopeens naast me op de parkeerplaats van het hotel (Best Western Langewold) een zilvere 1.8 met een vis achterop ;) (wel leuk, mijn "oude" naast de nieuwe...)

Verder een estoril blauwe gezien en een stalhlgrijze hier in Roden e.o.

Wel jammer van die vis.................

:huh::muur::muur:

André

Link naar reactie
Wel jammer van die vis.................

;) :huh::muur:

André

Joh, dat is misschien een verwoed hengelaar die dat een mooie verfraaing op z'n ZZZ vindt.

Het volk dat weet waar zo'n vis voor staat rijdt vàst niet in een "mondaine" ZZZ, al is dit wellicht weer een vooroordeel van heb-ik-jou-daar... :muur:

Link naar reactie

12 april 11:30 Bedrijvenpark Duiven nabij Ikea/Makro Bij een aanhangwagendealer/garage.

Montreal blauwe Z3 (2.8?) met zwarte ST (zonder trekhaak !!! ;) )

Vrijwel elke dag. Wijk "De Plak" Bemmel. Op oprit voor garage vrijstaand huis.

Montreal blauwe Z3 model 1.8/1.9

Link naar reactie
Joh, dat is misschien een verwoed hengelaar die dat een mooie verfraaing op z'n ZZZ vindt.

Het volk dat weet waar zo'n vis voor staat rijdt vàst niet in een "mondaine" ZZZ, al is dit wellicht weer een vooroordeel van heb-ik-jou-daar... :huh:

bij ons in de Jordaan, oh nee, in Delft, rijden alle slagers in de grootste BMW5 en 7, waarvan meerdere met zo'n gristelijk visje. Dus vergis je niet. ;) (goh wat vind ik dat vingertje toch leuk. Ik voel me elke keer op en top Hollander)

Link naar reactie
bij ons in de Jordaan, oh nee, in Delft, rijden alle slagers in de grootste BMW5 en 7, waarvan meerdere met zo'n gristelijk visje. Dus vergis je niet. :thumbup: (goh wat vind ik dat vingertje toch leuk. Ik voel me elke keer op en top Hollander)

E-Sinner.gif

inkoopsactie? :newblush:

Link naar reactie
Volgens mij is dat die Roadster die "af fabriek geheel als :thumbup: is uitgevoerd", heb ik eens op marktplaats gezien. Is zelfde kleur als Zedri, wat is dat ook alweer, Topaz -_-

Hebben we ooit eens een topic over gehad, hier... :blink:

Ivo,

Gisteren stond hij er weer, nummerbord is TG-TN-62 en inderdaad die kleur zoals de Z van Zedri.

Als ik de gegevens invoer bij het RDW krijg je de gegevens van een 2.8 AUT. met als kleur blauw.

Inderdaad beetje vreemd dus -_-

Link naar reactie
Ivo,

Gisteren stond hij er weer, nummerbord is TG-TN-62 en inderdaad die kleur zoals de Z van Zedri.

Als ik de gegevens invoer bij het RDW krijg je de gegevens van een 2.8 AUT. met als kleur blauw.

Inderdaad beetje vreemd dus :D

Klopt ,die op marktplaats was een automaat en fabrieksaf :spam: omgebouwd.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.