Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Gisteren (vrijdag) de 1e spontane mini-meeting gehad.  ;)

Ik kwam Speedy in zijn fraaie (originalo) M Roadster tegen op de A16 / A59.  :lmao:

Hij begreep waarom ik afwilde bij de P plaats (neeeeeeeee  :lmao: ) en we hebben even kennis gemaakt.  :m:

Leuk, zo'n toevalstreffer. (ik was voor de verandering eens in de MQP naar het werk, en Speedy had een stukke touring)

:lmao:

Was inderdaad heel toevallig!

M'n 5 touring is al anderhalve dag in de garage, auto is goed maar hij start maar niet. Blijkt dat de benzine die ik, net voordat de auto er mee stopte , had getankt niet goed was aldus de pomphouder.... Gelukkig wordt alle schade vergoed :sleepy:

hopelijk niet ook daar getankt met de Roadster ;)

Eh ja, nou een week eerder dan, ik denk niet dat dat problemen gaat geven.

Link naar reactie

24 maart 2006 16:45

A2 Amsterdam => Utrecht afslag Abcoude

Zwarte Z4

Link naar reactie

Vanmorgen rond 7.30 uur toen ik op de bus stond te wachten.

Een donkergroene Z3 met zwarte kap. Van der Maelstedeweg in Hulst.

Trouwens op de terugreis van Terneuzen naar Hulst zie ik in de Stationsstraat in Axel een paarsblauwe Z3 :blink: ? soms staan..

Misschien mensen hier op het forum??

Link naar reactie

Vrijdag 31/3 ongeveer 15.45 uur, Apeldoorn, in de straat tussen De Adelaar en de rotonde bij Centraal Beheer, niet ver van Bistro Navet, een zilvergrijze ZZZ geparkeerd bij een woonhuis. Michel#1?????????? :rolleyes:

Link naar reactie

Gisteren op de N209 bij zevenbergschehoek voor de stoplichten naar de a12 richting Utrecht een WITTE!!! Z3 :lmao: coupé die zie je niet veel.

En vandaag op de afrit N11 Boskoop een zwarte z3 coupé WAS JIJ DAT HUUB!!! volgens Martine zag ze je zitten.

Link naar reactie
Vandaag rond 17.15u een Z3 Coupe tussen Ruchpen en Bosschenhoofd. Eigenaar zwaaide.

Klopt, was ik op weg naar huis vanuit werk.

is dat die zilveren of die zwarte :D

Link naar reactie
En vandaag op de afrit N11 Boskoop een zwarte z3 coupé WAS JIJ DAT HUUB!!! volgens Martine zag ze je zitten.

Huub geeft op zaterdag gastlessen op de Hogere Tuinbouwschool in Boskoop. Is naast tandarts, leraar Nederlands en filmproducer, ook nog tuinarchitect. Ik denk dat Martine het goed zag. :D

Link naar reactie
Vandaag rond 17.15u een Z3 Coupe tussen Ruchpen en Bosschenhoofd. Eigenaar zwaaide.

Klopt, was ik op weg naar huis vanuit werk.

is dat die zilveren of die zwarte :D

Zilveren Z3QP op weg naar huis...

aha, tja die kom ik daar nl. ook wel eens tegen ;)

Link naar reactie
En vandaag op de afrit N11 Boskoop een zwarte z3 coupé WAS JIJ DAT HUUB!!! volgens Martine zag ze je zitten.

Letterlijk of figuurlijk :D

Maar dat was ik niet bij Boskoop.

@ Rob ouwe opruier.

Link naar reactie
Vandaag rond 17.15u een Z3 Coupe tussen Ruchpen en Bosschenhoofd. Eigenaar zwaaide.

Klopt, was ik op weg naar huis vanuit werk.

is dat die zilveren of die zwarte :D

Zilveren Z3QP op weg naar huis...

aha, tja die kom ik daar nl. ook wel eens tegen ;)

Er rijden hier in de buurt meerdere QPE's, o.a. een andere zilveren (wel eens tegengekomen in Roosendaal), de paars-zwarte van z3coupefreak (nu met schade geloof ik) en mijn zilveren 2.8.

Link naar reactie
En vandaag op de afrit N11 Boskoop een zwarte z3 coupé WAS JIJ DAT HUUB!!! volgens Martine zag ze je zitten.

Huub geeft op zaterdag gastlessen op de Hogere Tuinbouwschool in Boskoop. Is naast tandarts, leraar Nederlands en filmproducer, ook nog tuinarchitect. Ik denk dat Martine het goed zag. :rolleyes:

:schater::schater::schater: pannekoek

Link naar reactie
En vandaag op de afrit N11 Boskoop een zwarte z3 coupé WAS JIJ DAT HUUB!!! volgens Martine zag ze je zitten.

Huub geeft op zaterdag gastlessen op de Hogere Tuinbouwschool in Boskoop. Is naast tandarts, leraar Nederlands en filmproducer, ook nog tuinarchitect. Ik denk dat Martine het goed zag. :rolleyes:

:schater::schater::schater: pannekoek

Het is tegenwoordig panneNkoek Andre :foto:

Link naar reactie

Er staat in Roosendaal vaak een zilveren Z3 roadster achteruit geparkeerd op de oprit in de Kortendijk nabij het Dijkcentrum. Is vlak bij mij. Ben benieuwd of deze berijder een forum member is.... Kenteken begint met een P en heeft volgens mij style 22 M velgen (lijkt er anders heel veel op).

style229kq.jpg

Link naar reactie

Vandaag om 09,30 uur op de A12 een Hellrot 2.8 cabrio gespot met.......... ja ja, een aanhanger :schater::schater: (een soort zeilbootje stond er op)

Was overigens een duitse auto met 2 oudjes er in ;)

Was net te snel en op de linkerbaan om erv een foto van te maken :rolleyes:

Iemand deze combi ook gezien vandaag ;)

Link naar reactie
Zeker weten dat ik jou gezien heb. :rolleyes: Ik twijfelde eerst nog, maar toen ik het Belgische kenteken zag moest jij het wel eigenlijk zijn. Wat een bruut geluid maakt die zeg. ;)

Sixpack met originele "handbuild" uitlaat, maakt veel meer herrie als de ;) :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.