Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Londen afgelopen weekend: veel Z3 (zaterdag (droog) één met dak open) en Z4, géén Messamot gespot.

Tellen wagens in het buitenland ook mee ????? ;)

Ik post weinig, de laatste tijd. Moet weer een beetje inkomen en dagelijkse post scoren. :D

Het ging eigenlijk meer om de verbinding Nessamot/Londen, snappu? B)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

3op een rij,

Vandaag in Breda,een Montreaal blauwe tegenligger.

Een Zilveren(dame)uit de parkeergarage,terwijl ik een plekje zocht.

En parkeerde uiteindelijk twee wagens naast een rode met zwarte top.

PS it's not easy being Green,with a Silver top.

Gr wout

Link naar reactie

Ik weet niet zeker of je het was, aangezien ik je al had ontmoet toen je mij de achterlichten gegeven had in veenendaal. En je auto dus ook gezien had.

Beneden leeuwen is bij tiel de brug over, (over de waal) vanaf de a15, de bestuurder van de rode z3 was druk aan het bellen over de route.

misschien was jij het maar ik twijfelde

Link naar reactie

Afgelopen dinsdag 28 februari.

10:00

A12-A2 rond Utrecht richting Amsterdam. Zilvergrijze facelift ZzZ met twee druk babbelende dames. Volgens mij een 4 pitter vanwege enkele uitlaat-eindstuk.

10:30

A2 In de buurt van Breukelen richting Amsterdam Zwarte QP met wederom een dame en zo'n AVIC-achtig mega navi scherm op de dash.

Link naar reactie
Ik weet niet zeker of je het was, aangezien ik je al had ontmoet toen je mij de achterlichten gegeven had in veenendaal. En je auto dus ook gezien had.

Beneden leeuwen is bij tiel de brug over, (over de waal) vanaf de a15, de bestuurder van de rode z3 was druk aan het bellen over de route.

misschien was jij het maar ik twijfelde

Nee Joachim.... was ik niet :D Heb iig een handsfree set in de auto... pffff moest ik ik bijna hier thuis nog van alles uitgaan leggen :D

Link naar reactie

QP dag vandaag;

7:15 A13 Delft > Rotterdam goud/groene Z3 Coupé 2.8 of 3.0

9:30 A2 A'dam > Utrecht (bij Maarssen) Donkerblauwe Coupé 2.8 of 3.0 (xx-NF-xx)

9:40 A2 Utrecht > A'dam (bij Langerak/Centrum) Estoril :lol: QP ;)

Iemand van hier :lol:

Link naar reactie
@ Rob was jij maandag ochtend (08:00) ergens in het centrum van Deventer?

Collega had een zwarte z3 gezien met mooie grote wielen.  :D

Als je in Deventer of omgeving een mooie-strakke-zwarte-met fraaie-wielen ziet ben ik dat. :smart:

Klopt Michiel, dat moet ik geweest zijn. :huh:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gisteren (vrijdag) de 1e spontane mini-meeting gehad. :banaan:

Ik kwam Speedy in zijn fraaie (originalo) M Roadster tegen op de A16 / A59. :banaan:

Hij begreep waarom ik afwilde bij de P plaats (neeeeeeeee :banaan: ) en we hebben even kennis gemaakt. :banaan:

Leuk, zo'n toevalstreffer. (ik was voor de verandering eens in de MQP naar het werk, en Speedy had een stukke touring)

:banaan:

Link naar reactie

Gisteren een zwarte Z3 (en zijn bestuurder) op het parkeerterrein van De Witte Bergen in Hilversum gezien. Ik zei nog "Hé .. geen Z3 forum sticker" maar er werd niet echt op gereageerd (misschien omdat ik er zelf ook geen heb of uh ... ? :) )

Vandaag een donkerblauwe in Emmeloord gezien: vriendelijk gezwaaid maar helaas, vrouwen zwaaien blijkbaar niet terug (als een andere vrouw zwaait) ;)

Link naar reactie
Gisteren (vrijdag) de 1e spontane mini-meeting gehad.  ;)

Ik kwam Speedy in zijn fraaie (originalo) M Roadster tegen op de A16 / A59.  B)

Hij begreep waarom ik afwilde bij de P plaats (neeeeeeeee  :) ) en we hebben even kennis gemaakt.  :D

Leuk, zo'n toevalstreffer. (ik was voor de verandering eens in de MQP naar het werk, en Speedy had een stukke touring)

;)

Was inderdaad heel toevallig!

M'n 5 touring is al anderhalve dag in de garage, auto is goed maar hij start maar niet. Blijkt dat de benzine die ik, net voordat de auto er mee stopte , had getankt niet goed was aldus de pomphouder.... Gelukkig wordt alle schade vergoed :D

Link naar reactie
Gisteren een zwarte Z3 (en zijn bestuurder) op het parkeerterrein van De Witte Bergen in Hilversum gezien. Ik zei nog "Hé .. geen Z3 forum sticker" maar er werd niet echt op gereageerd (misschien omdat ik er zelf ook geen heb of uh ... ? :) )

Vandaag een donkerblauwe in Emmeloord gezien: vriendelijk gezwaaid maar helaas, vrouwen zwaaien blijkbaar niet terug (als een andere vrouw zwaait) ;)

Dat ligt niet aan de kleur hoor Cora, normaal zijn zwarte ZZZ rijders erg AARDIG ! :D

En blijven zwaaien hoor ! ;)

Link naar reactie
Gisteren (vrijdag) de 1e spontane mini-meeting gehad.  ;)

Ik kwam Speedy in zijn fraaie (originalo) M Roadster tegen op de A16 / A59.  ;)

Hij begreep waarom ik afwilde bij de P plaats (neeeeeeeee  ;) ) en we hebben even kennis gemaakt.  :D

Leuk, zo'n toevalstreffer. (ik was voor de verandering eens in de MQP naar het werk, en Speedy had een stukke touring)

:D

Was inderdaad heel toevallig!

M'n 5 touring is al anderhalve dag in de garage, auto is goed maar hij start maar niet. Blijkt dat de benzine die ik, net voordat de auto er mee stopte , had getankt niet goed was aldus de pomphouder.... Gelukkig wordt alle schade vergoed B)

hopelijk niet ook daar getankt met de Roadster :)

Link naar reactie
Gisteren een zwarte Z3 (en zijn bestuurder) op het parkeerterrein van De Witte Bergen in Hilversum gezien. Ik zei nog "Hé .. geen Z3 forum sticker" maar er werd niet echt op gereageerd (misschien omdat ik er zelf ook geen heb of uh ... ?  ;) )

Vandaag een donkerblauwe in Emmeloord gezien: vriendelijk gezwaaid maar helaas, vrouwen zwaaien blijkbaar niet terug (als een andere vrouw zwaait)  :lmao:

Dat ligt niet aan de kleur hoor Cora, normaal zijn zwarte ZZZ rijders erg AARDIG ! :m:

En blijven zwaaien hoor ! ;)

Ik blijf altijd zwaaien! Ik kan wél met één hand aan het stuur rijden :lmao: :sleepy:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.