Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Tja :rolleyes: , dat 2.8-einddempertje: daar kwam ik er laatst ook nog een van tegen :angry: hier in m'n garage............ Toch eens zien of ik daar in Apeldoorn nog een gegadigde voor weet te vinden (rij vrijwel wekelijks langs die Buick).

Michiel :D .

Deze???

sportwheels5.jpg

Link naar reactie

Daar kom ik nóóit meer, Huub. Voor de Eisenmann toendertijd OK, maar als 't even anders moet, zoals met de KW-set, laten ze het onmiddellijk afweten. Prima voor standaard montagewerk, niet voor oplossingen waar 't moeilijker wordt.

Link naar reactie
Tja :rolleyes: , dat 2.8-einddempertje: daar kwam ik er laatst ook nog een van tegen  :angry:  hier in m'n garage............ Toch eens zien of ik daar in Apeldoorn nog een gegadigde voor weet te vinden (rij vrijwel wekelijks langs die Buick).

Michiel :D .

Deze???

sportwheels5.jpg

:schater: Fabelachtig scherp weer, onze Huub :schater: !!!

Michiel :D .

Link naar reactie

Middagje in het Duitse land getoerd.

Zondag 29 jan 16:15 Tussen Kranenburg en Kleve richting Kranenburg. Nederlandse Z3 Arctic Silber met zwarte ST. Wij reden zelf met ons Z'tje (zelfde kleur) richting Kleve. Nog ff een knipperseintje en gegroet, maar geen reactie.

Daarna op de autobahn ff de specs van m'n Z'tje getest. De top ligt inderdaad boven de 200 km/u :angry: Voor mij was het een grotere vuurdoop/mijlpaal dan voor de ZzZ, betergezegd nog nooit eerder zo hard gereden :D Met een ST lijkt het wel of je in een orkaan rijdt!!! :rolleyes: Bij 180 km/u is het nog net comfortabel, bij 160 km/u vindt ik het ontspannen. Wat heerlijk dat je dan niet hoeft te letten op de :D -flitsers. Hulde voor het Nederlandse asfalt, dat is in Duitsland op veel plaatsen erg slecht en hobbeldebobbelig en dat voel je toch meer in de ZzZ dan in m'n Golf.

Wat opvalt is de "rust" op de autobahn en de "drukte" in Nederland. Zodra we weer de grens over waren bij Zevenaar op de A12 stroopte de boel weer op en reden we weer al filerijdend (50 km/u) terug naar huis.

Maar al met al, zo'n middagje toeren is toch weer genieten, dan ben je wat blij dat je in het "oosten" woont. :) :D

Link naar reactie
Wat heerlijk dat je dan niet hoeft te letten op de :foto: -flitsers.

Zal ik je eens een paar leuke fotootjes laten zien van onze Oosterburen :(

Je hebt in elk geval weer een top-dag gehad B)

De snelheidsbeperkingen op de autobahn worden daar wel met heel kleine bordjes aangegeven.... Misschien is dat hun strategie....

En ik weet dat je dan wel ff moet inhouden <_< anders krijg je zo'n mooi digitale prent met je eigen smoel derop :(

Ik wacht wel af wat ik gisteren verzameld heb... Zodra de "score"binnen is zal ik het melden... :blush:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gister en vandaag langs de Schagerweg in m'n dorp geparkeerd, een Z4, metalgrijs ?! met een zilverkleurige hardtop. Woont hier niet denk ik. :)

Heb niet te erg naar staan kijken. Vind ik altijd een beetje raar als er niemand bij staat !? :)

Link naar reactie
Sta ik even uit het raam te kijken, komt er een Z8 voorbij rijden, leuk. 2 auto's daarachteraan komt een z4. precies op dat moment komt er van de andere kant ook een z4. :):)

Is het Z-dag vandaag ofzo?

Leuk hoor, werken in A'dam-zuid :m:

snob! B)

Link naar reactie
Sta ik even uit het raam te kijken, komt er een Z8 voorbij rijden, leuk. 2 auto's daarachteraan komt een z4. precies op dat moment komt er van de andere kant ook een z4.  :)  :)

Is het Z-dag vandaag ofzo?

Leuk hoor, werken in A'dam-zuid B)

snob! B)

Is uit het raam kijken werken? :m:

Link naar reactie
Je hebt zeker geen idee wat hij achter het raam doet daar in A'dam-Zuid <_<

redlight.jpg

opletten of m'n meisjes wel aan het werk zijn....

trouwens Chris er staat nog een rekeningetje van je open: 2x SM met Truus en Jannie. Wel ff betalen he, anders krijg je geen korting meer de volgende keer :angry:

Link naar reactie
Londen afgelopen weekend: veel Z3 (zaterdag (droog) één met dak open) en Z4, géén Messamot gespot.

Tellen wagens in het buitenland ook mee ????? ;)

Link naar reactie
er wordt nix geteld B)

O.K. Ivo ! :D

Dan heb ik er nog eentje : op de N9 rijdend richting DenHelder vlakbij de Burg. Visserbrug 0m ongveer 15.45 uur een ZZZ roadster, blauw met softtop en zo even snel gezien een mooie blonde dame achter het stuur ! ;)

Familie van Tony ???? :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.