Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Vandaag in Den Haag een Pistasche groene (raar woord) belgische Z vlak bij de soestdijksekade. rare kleur ook.

André

Soestdijksekade. Heb ik gewoond. Van 1947 tot 1951. :rolleyes: Dus ik was het niet. :D

Link naar reactie
Zwarte facelift met meneer d'r in bij de plantagemiddenlaan. Ik toeteren. Meneer keek (zo als gewoonlijk) ietwat verbaasd :foto:

Ik hou maar op met dit soort dingen want ECHT NIEMAND uit Amsterdam komt hier op het forum volgens mij B)

kom wonen in Delft :lol: . Zijn er genoeg lid, al zie ik nooit iemand. Misschien rijd ik als een debiel :lol::lol:

Link naar reactie

:lol: ik ben een van de volgens mij nu 4 Delftenaren. Ben nu een week bezig met zeer actief spotten maar nog geen een gezien.

Zelfs degene die altijd bij mij in de parkeergarage stond is nu verdwenen! B)

Ben errug benieuwd wanneer ik de eerste kan spotten ......

Ga enthousiast verder! :foto:

Link naar reactie

Gespot !~

Vandaag op de Kooybrug, N99, in DenHelder rond 15 uur een zwarte roadster waar van de bestuurder volgens mij niet handsfree aan het bellen was <_<

Keep youre head clear and youre mind on the road !!!! :lmao:

Link naar reactie

laatst nog met mijn tandarts over gehad. Die had vroeger een ;) roadster. Kwam van boren niet zoveel gelukkig -_-

Link naar reactie

Tja :rolleyes: , dat 2.8-einddempertje: daar kwam ik er laatst ook nog een van tegen :angry: hier in m'n garage............ Toch eens zien of ik daar in Apeldoorn nog een gegadigde voor weet te vinden (rij vrijwel wekelijks langs die Buick).

Michiel :D .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.