Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Vanmiddag in Arnhem centrum een rode ZzZ 2.8 op invalideparkeerplaats. Vlak naast m'n werk. Nummerbord heeft in het midden de lettercombinatie DD.

Verbieden moet je dat ^_^ ;)

^_^

Link naar reactie
Vanmiddag in Arnhem centrum een rode ZzZ 2.8 op invalideparkeerplaats. Vlak naast m'n werk. Nummerbord heeft in het midden de lettercombinatie DD.

Verbieden moet je dat ;) ^_^

:lol:

^_^ ....................................... maar goed dat ik het extra setje nummerplaten meehad............................. :D

Link naar reactie
die zijn stoer, die Bentleys  ;)

en d'r gaat een hoop benzine in.... :schater:

Ik ben laatst ook 2x keer op m'n nummer gezet hoor.

Laatst met een opgefokt golfje 2. Toen we 170 reden kwam ie me langzaam voorbij zetten.

Gisteren een 350Z. Nou weet ik wel dat die sneller is, maar ik wilde ff kijken hoeveel. Hij reed al een tijdje mee dus hij stond in de startblokken. Toen ik eindelijk het gas even intrapte zag ie z'n kans schoon...en ging voorbij. Toch klaag ik niet. Hij zat immers in z'n eentje in een lelijke dure auto......

<_<

moet d'r toch maar eens een dubbele turbo inklussen :rolleyes:

Mij nog niet gebeurd met de :muur: .

Kom te weinig op de weg denk ik :schater:

Rijd weer met de miniwieltjes, nu ben ik nog sneller weg :huh:

Link naar reactie
die zijn stoer, die Bentleys  :D

en d'r gaat een hoop benzine in.... :schater:

Ik ben laatst ook 2x keer op m'n nummer gezet hoor.

Laatst met een opgefokt golfje 2. Toen we 170 reden kwam ie me langzaam voorbij zetten.

Gisteren een 350Z. Nou weet ik wel dat die sneller is, maar ik wilde ff kijken hoeveel. Hij reed al een tijdje mee dus hij stond in de startblokken. Toen ik eindelijk het gas even intrapte zag ie z'n kans schoon...en ging voorbij. Toch klaag ik niet. Hij zat immers in z'n eentje in een lelijke dure auto......

:D

moet d'r toch maar eens een dubbele turbo inklussen ;)

Mij nog niet gebeurd met de :banaan: .

Kom te weinig op de weg denk ik :schater:

Rijd weer met de miniwieltjes, nu ben ik nog sneller weg :lmao:

Kom maar eens naast mij staan, bij het stoplicht. Ik heb eerder een :blink: achter me gehouden. ;) :D :schater:

Link naar reactie

15 jan. 15:00 uur

N59 Tussen Bruinisse en Zierikzee (richting Zierikzee).

Estorilblauwe ZzZ met hardtop.

Link naar reactie
Dylotic????

Zou goed kunnen.

Zierikzee -> Zeelandbrug -> Goes -> Oosterscheldetunnel -> Kloosterzande.

De lchtblauwe ZzZ glom prachtig in de zon. We hebben nog gegroet. Reden zelf richting Rotterdam.

Link naar reactie
Dylotic????

Zou goed kunnen.

Zierikzee -> Zeelandbrug -> Goes -> Oosterscheldetunnel -> Kloosterzande.

De lchtblauwe ZzZ glom prachtig in de zon. We hebben nog gegroet. Reden zelf richting Rotterdam.

Kan helaas niet, Dylotic heeft zijn ZzZ een tijd geleden verkocht. Maar nieuwe eigenaar komt uit dezelfde streek :muur:

Link naar reactie

op 17 januari haalde mij een z3m estoril blue in en perste zich nog net tussen twee vrachtwagens in om de afslag op de Anthoniefokkerweg richting a2 te halen,daarna in de bocht een mooie brede drift op een vochtige wegdek.

was dit iemand van hier en komt hij uit eindhoven?

Link naar reactie
op 17 januari haalde mij een z3m estoril blue in en perste zich nog net tussen twee vrachtwagens in om de afslag op de Anthoniefokkerweg richting a2 te halen,daarna in de bocht een mooie brede drift op een vochtige wegdek.

was dit iemand van hier en komt hij uit eindhoven?

Wat zullen de vrachtwagenchaufferurs genoten hebben van een driftende ZZZ vóór ze.

Link naar reactie

Volgens mij heb ik vandaag Yellow Rider achter me Zien rijden, ik extra naar rechts bij een bushalte en me laten inhalen, kon ik er lekker achter rijden. ^_^

Slagroompudding geel, je Zou het ding Zó aflikken, facelift model met kenteken 50 -- --

En hij was aan het genieten, lekker in de cruise-mode.

Het was van Nijswiller naar Vaals, ik was met de Voyager.

Eerder de rit een Montrealblauwe met kofferrekje over de stadsautobaan van Welten naar 'De Beitel' Zien rijden, en Zowaar nog een Zilvere over de Bredastraat richting Landgraaf :huh:

Een echt Z3 dagje dus...

Link naar reactie
Zwarte facelift met meneer d'r in bij de plantagemiddenlaan. Ik toeteren. Meneer keek (zo als gewoonlijk) ietwat verbaasd :blink:

Ik hou maar op met dit soort dingen want ECHT NIEMAND uit Amsterdam komt hier op het forum volgens mij :blink:

Of was het Zwarte facelift meneer ????

O dat was ik sorry in mijn nette pak kijk ik niet naar je DJ :schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.