Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Frappant dat jullie meestal dames treffen. Als ik 'ns een keer een Z3 hier zie, zit er een kerel in. Heb ik weer. ;)

Soort zoekt Soort :blink:

:schater::schater::schater::schater: Weet je zeker dat je er wel vriendelijk bij keek???

Zoja........ dan dacht ie zeker: "heb je weer zo'n dameskapper die mij op wil pikken" :schater::schater:

Link naar reactie
Vandaag, ca. 13.30 op de A1, Amersfoort - Apeldoorn: artic silver Z3 2.8 met HT.

Ik passeerde, claxonneerde, stak mijn hand op, maar de man gaf geen krimp. ;) Ligt dat nou aan het mentaliteitsverschil van het oosten t.o.v. het westen/zuiden, of wat is dat toch voor iets eigenaardigs? Ik maak dit zo vaak mee... :)

Ik ook hoor Rob, zozeer dat ik tegenwoordig alleen nog zwaai als ik iemands gezicht zie en ik zeker weet dat hij/zij glimmlacht. Gelukkig komt dit nog vaak genoeg voor hoor :wub:

vandaag 8:20. zwarte 2.8 A10 richting purmerend. iemand van hier?

not me...

Link naar reactie

óf DJL heeft weer zijn zomervelgen eronder liggen, óf ik heb naar een totaal verkeerde zwarte Z3 gezwaaid daarnet in Amsterdam bij de stoplichten richting Spaklerweg, vlakbij Amstel Business Park :smart: :D

(ik reed in die 407 die richting A10 ging)

Link naar reactie
óf DJL heeft weer zijn zomervelgen eronder liggen, óf ik heb naar een totaal verkeerde zwarte Z3 gezwaaid daarnet in Amsterdam bij de stoplichten richting Spaklerweg, vlakbij Amstel Business Park :huh:<_<

(ik reed in die 407 die richting A10 ging)

yup, dat was de verkeerde ;) :schater: Ik kom daar nooit, hihi ^_^

Link naar reactie
:huh:

Hij kijk al zo raar. Maar was precies jouw wagen, DJL  ;)

En hij was kaal, de beste man  <_<

En als ik het WEL was geweest had ik waarschijnlijk OOK raar gekeken

[gedachte modus]"huh? is daar nu alweer zo'n geflipte gek die me banden wil leksteken?"[/gedachte modus] :schater::schater:

Link naar reactie
Was je naar de Telegraaf outlet???

ChristineXS was er ook met de ZzZ......... zijn jullie elkaar rond die tijd net misgelopen op de ring Utrecht.

Nee, niet naar de Telegraaf outlet, was op weg naar Hoefa.

Link naar reactie
Was je naar de Telegraaf outlet???

ChristineXS was er ook met de ZzZ......... zijn jullie elkaar rond die tijd net misgelopen op de ring Utrecht.

Nee, niet naar de Telegraaf outlet, was op weg naar Hoefa.

Had je die zwarte GT die daar voor me klaarstond niet ff mee kunnen nemen? :schater:

Nog leuke interieurtjes gezien daar? :lol:

Link naar reactie

Sinds maandag moet ik iedere dag vanuit mijn stadje Hulst richting de grote stad Terneuzen.

Gisteren dus (woensdag 21-12) een grijze Z3 met grijze hardtop vanaf de stoplichten op de Tractaatweg richting Guido Gezelle laan gespot. Iemand van hier?

Vandaag (donderdag 22-12) vanmorgen op de Guido Gezelle laan bij de stoplichten bij de nieuwe sporthal weer een grijze Z3 met een zwarte softtop. Misschien ook iemand van hier?

Ri :sleepy: bro.

Link naar reactie

Gaat niet echt over een Z3, maar gisteren zat ik achter een grote, dikke auto die behoorlijk door wilde rijden. Na even gekeken te hebben wat het nu voor auto was, kwam ik alleen maar achter dat het een Bently moest zijn. Ik reed met hem mee, en we voegden allebei in op de A27.

Ik heb nog nooit een auto zo snel van mij weg zien rijden, terwijl ik op max attack zit. :huh::blush::(

Ik kon serieus mijn ogen niet geloven. Wel eens met ferrari, porsches mee gereden, maar dit sloeg alles. Dus even kenteken opschrijven, en op de RDW kijken wat het was...

Voertuigsoort  Personenauto 
Merk  BENTLEY
Handelsbenaming  BENTLEY CONTINENTAL GT
Kleur(en)  Zwart
Brandstof  Benzine
Aantal cilinders  12
Cilinderinhoud  5998 cm3
Aantal zitplaatsen  4
Aantal staanplaatsen  N.v.t.

Een 6l V12 met 560 pk. :D Goed dan, ik ken mijn plaats weer... :smart:

Link naar reactie
die zijn stoer, die Bentleys  :D

en d'r gaat een hoop benzine in.... :schater:

Ik ben laatst ook 2x keer op m'n nummer gezet hoor.

Laatst met een opgefokt golfje 2. Toen we 170 reden kwam ie me langzaam voorbij zetten.

Gisteren een 350Z. Nou weet ik wel dat die sneller is, maar ik wilde ff kijken hoeveel. Hij reed al een tijdje mee dus hij stond in de startblokken. Toen ik eindelijk het gas even intrapte zag ie z'n kans schoon...en ging voorbij. Toch klaag ik niet. Hij zat immers in z'n eentje in een lelijke dure auto......

:smart:

moet d'r toch maar eens een dubbele turbo inklussen :blush:

Link naar reactie

Vanmorgen tussen Ede en Maarsbergen een zilvere Z8, ik dacht eerst aan de achterkant te zien dat het een Fiat was :rolleyes:

Kon geen fotootje maken want ik had 'em ingehaald en hij (man met sigaar) sloeg af bij de pomp...

Toch wel jammer dat er geen hardtop op zat ;)

Link naar reactie

Vanmiddag in Arnhem centrum een rode ZzZ 2.8 op invalideparkeerplaats. Vlak naast m'n werk. Nummerbord heeft in het midden de lettercombinatie DD.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.