Ga naar inhoud

Was jij dat?

Ivo

Aanbevolen berichten

Vanmiddag rond 17:00 op de A16 naar Breda, net voorbij Dordrecht. Zwarte/ Oxford Grun 2.8 (denk ik, ik had mijn zonnebril op) met open kap. Ik toeterde nog we zwaaiden, waarna ik weer met een gangetje doorkarde. Iemand van hier?

Link naar reactie
Ja, en wie was die Atlantablauwe 2.8 R gisteravond op de A1? :huh:

-_- reed gisteravond wel op de a1 richting adam maar geen 2.8 natuurlijk... (met hardtop)

Link naar reactie
Lijkt verdacht na de afslag van de A9 naar Haarlem-Zuid :huh:

idd, dan rijd je zo Heemstede (en Schalkwijk) binnen.

Overigens zag ik laatst ChristineXS (tegemoet) rijden, ze kwam denk ik terug van werk. Wij reden net van Heemstede naar Schiphol. In de zelfde file ergens voor haar nog een (blauwe) roadster. Die zie ik ook heel vaak. Hebben al een naar elkaar gezwaaid. (2 dames erin)

overigens zijn de 2 geposte coupés niet dezelfde (ander nummerbord)

Link naar reactie
Gisteravond op de terugweg vanuit Vledder naar Hulst.

Op de ring rond Utrecht, werkzaamheden bij de Uijthof, op de linkerbaan een zwart Z3 met hardtop.

Iemand van hier?

Ik reed gisteravond rond 18:00 op de A2 richting Arnhem. Daarna dus op de A12. Bedoel je dat stukje? Dan was ik het waarschijnlijk. Ik had onwijs haast en ben volgens mij de hele weg niet op de rechterbaan geweest (nou ja ..... om een paar linksrijders in te halen :huh: )

Op de terugweg via Amersfoort op de A1 dus de blauwe 2.8 herkende 'm van de toerrit en hij mij ook. Dus er werd wat geflitst en gezwaaid. Sorry, weet je naam niet meer... -_-

Jij was het zeker niet Napoje... (gezien bepaalde acceleratie die door beide voertuigen werd gebezigd :D )

Link naar reactie
DJL,

Dan was jij het inderdaad, waarschijnlijk... :blush:

Maar goed, had je niet herkend, was te druk met filerijden (dat ben ik namelijk niet gewend) ;)

Ja, belachelijk he...op zondagavond! :D :muur:

Ja, de noorderlingen kwamen terug van vakantie en het was natuurlijk de hele dag zomers weer geweest B)

Maar goed, dan nog. Wegwerkzaamheden stond op de GPS, maar die heb ik niet gezien, jij wel? ;)

Link naar reactie
Of je onderweg werkzaamheden bent tegen gekomen vraagt onze mascotte.  ;)

Navman kan geen actuele verkeersinfo ontvangen.

Ja, op de ring :muur: daarom had ik daarna zo'n haast.... moest op kraamvisite.

Trouwens: peesnoot (Q in Inka) hebben een zoontje! Noah heet ie.

Man! dat werpt maar tegenwoordig.... :D

sorry voor de ;) :blush:

Link naar reactie

Ik kreeg op mijn Pioneer AVIC 60 D II met CDNV 30 navi dus nadat we in de file terecht gekomen waren dat er verkeersinfo op onze route was ;)

Maar goed, toen stonden we dus al in de file, handig dat TMC :D Maar goed, we zijn uiteindelijk wel thuis gekomen.... :fez:

Link naar reactie
;) Alles goed met moeder en zoon???

Geweldig...... wat moet Inka de laatste tijd groot geweest zijn gezien haar buik tijdens de rit door NH!!!

helemaal prima! :lmao: 't was een behoorlijke toeter voor zo'n klein vrouwtje, en wat er uit kwam is een lange daap zoals Q :banaan: :party:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in