Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Had een congres in het Mercure ergens aan de amstel en moest/mocht daarna pitten in het Hotel Crown Plaza, Nieuwe Zijds en nog wat walletje, lastig te vinden voor een Limburger, was ik blij dat ik mijn vriendelijke mevrouw uit de radio bij me had en nog twee rondjes moeten rijden :)

Heb die van Huub trouwens niet zien staan <_<

Wat een crime om met zo'n snelle auto continu 100 te rijden of om op de heenreis vanaf den bosch file te rijden :huh:

Link naar reactie
Had een congres in het Mercure ergens aan de amstel en moest/mocht daarna pitten in het Hotel Crown Plaza, Nieuwe Zijds en nog wat walletje, lastig te vinden voor een Limburger, was ik blij dat ik mijn vriendelijke mevrouw uit de radio bij me had en nog twee rondjes moeten rijden :D

Heb die van Huub trouwens niet zien staan <_<

Wat een crime om met zo'n snelle auto continu 100 te rijden of om op de heenreis vanaf den bosch file te rijden :)

100, dan heb je nog geluk...Ik mag straks vanuit Ede naar Waddinxveen, gemiddelde snelheid ligt dan dik onder de 100 :huh:

Link naar reactie
Had een congres in het Mercure ergens aan de amstel en moest/mocht daarna pitten in het  Hotel Crown Plaza, Nieuwe Zijds en nog wat walletje, lastig te vinden voor een Limburger, was ik blij dat ik mijn vriendelijke mevrouw uit de radio bij me had en nog twee rondjes moeten rijden B)

Heb die van Huub trouwens niet zien staan <_<

Wat een crime om met zo'n snelle auto continu 100 te rijden of om op de heenreis vanaf den bosch file te rijden :D

100, dan heb je nog geluk...Ik mag straks vanuit Ede naar Waddinxveen, gemiddelde snelheid ligt dan dik onder de 100 :)

Ben het iets anders gewend, 's morgens bijna geen verkeer en rond de 3000 toeren rijd ik dan zo ongeveer de 120 tot ie warm is natuurlijk :huh:

Link naar reactie
Had een congres in het Mercure ergens aan de amstel en moest/mocht daarna pitten in het  Hotel Crown Plaza, Nieuwe Zijds en nog wat walletje, lastig te vinden voor een Limburger, was ik blij dat ik mijn vriendelijke mevrouw uit de radio bij me had en nog twee rondjes moeten rijden B)

Heb die van Huub trouwens niet zien staan <_<

Wat een crime om met zo'n snelle auto continu 100 te rijden of om op de heenreis vanaf den bosch file te rijden :(

100, dan heb je nog geluk...Ik mag straks vanuit Ede naar Waddinxveen, gemiddelde snelheid ligt dan dik onder de 100 :sleepy:

Ben het iets anders gewend, 's morgens bijna geen verkeer en rond de 3000 toeren rijd ik dan zo ongeveer de 120 tot ie warm is natuurlijk :rolleyes:

pfff, ik mag al blij zijn als ik 's ochtends 30 (!) km/u als gemiddelde van Huizen naar Utrecht haal :angry::angry:

Link naar reactie
BMW meeting afgelopen zaterdag in Amsterdam noord:

dsc00097s7bf.jpg

stond ie tussen die pimpeloerisen? wat heb je daar nou te zoeken met een nette ZZZZ

Link naar reactie
BMW meeting afgelopen zaterdag in Amsterdam noord:

dsc00097s7bf.jpg

stond ie tussen die pimpeloerisen? wat heb je daar nou te zoeken met een nette ZZZZ

Ik vind het wel strak........... gewoon laten zien dat jou auto geen picknick tafel nodig heeft om er mooi uit te zien -_-

Link naar reactie
Die mooie bak van DJL stond er toch ook tussen. -_-

Klopt, heel eventjes maar hoor en in ongewassen staat. Trok wel bekijks ;) en meteen foto's voor een of ander pimp/tuners forum ofzo. Die gozer die me had gevraagd mee te gaan, vond het wel mooi. :D

Vond het na een kwartiertje echter wel welletjes.... B)

Link naar reactie

Zaterdagochtend 01-10-2005 een arctis silber Z3QP op de A2 net voorbij Maasbracht richting Maastricht.

XX-HG-DH iemand van hier?

Ik was met de motor dus geen pic's.

Later die dag kwam ik nog eenzelfde uitvoering tegen, weet echter niet of het dezelfde was, zat niet erg op letten :lmao:

Nou ja we hadden een toertocht door zuid Limburg en had wat meer aandacht voor de voorligger en de komende bochten en zag de QP toen hij al bijna voorbij was.

JCK

Link naar reactie

Deze meneer zie ik vaker rijden in Amsterdam. Van de week stond ik naast 'm. Hij had het veel te druk met zijn PDA om mij op te merken. Toen ik toeterde keek hij op, en recht in mijn gereedgehouden mobiel. klik. Uitdrukking op gezicht: not amused.

Boodschap aan de meneer: zwaai de volgende keer eens vriendelijk terug :lol:

dsc001004qi.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.