Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Vanavond een estoril blauwe M roadster met kofferrek en Xenonlampen vanuit Goirle, via ringbaan Tilburg naar oprit A58.

Reed erachter vanaf tankstation Goirle met de Benz station, iemand van hier?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Heb ook nog een grijze Z4 e 89 gezien bij het verlaten van het terrein en een Orion zilver.

Btw nog wel een aantal leuke speeltjes gezien.

aangepast door Enigma
Link naar reactie

^ Lol

Ze had volgens mij niet die velgen, maar volgende keer als ik haar tegen kom zal ik even vragen of ze de deur open wil doen :) Omhoog kan best op de snelweg

Edit 11/11

Zag gister nog een blauwe Z3 met flinke schade langs de A4 bij Leiden.. Toch jammer om een zo een Z3 tegen te komen.

aangepast door McWimp
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Afgelopen zaterdag een zwarte Z4 E89 op de samsonweg (geloof ik) de auto kwam mij erg bekend voor en volgens mij was het @sandere39 (zelfs nog een foto gemaakt wat het is toch wel een erg gave Z4)

aangepast door Bmw-fan
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Bmw z3 die van de snel weg afging bij rdam alexandrium zondag rond 13.00. Ik zat in een rode z3 voor jullie en knipperde als groet met mijn richtingaanwijzers en kreeg een groet terug. Iemand van hier?

Link naar reactie

Precies! Heb buren met zo'n 206....nog nooit het dak open gezien. Die van mij is ALTIJD open, anders pak ik mijn daily ride wel...;-)

Vraag: Zou JIJ het dak durven open te doen als je een eigenaar zou zijn van zulk gedrocht?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.