Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Nou maar eens proberen <_<

Vanmorgen op de N65 ( tussen Helvoirt en Vught) een rode Z3 met kapje dicht en werd ingehaald door een zwarte Z4 kapje open, zo zie je maar waar de bikkels in rijden :punk:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Ik betwijfel het Willem. Check het spoor vanaf zijn kapotte velg tot aan de bus. Dat spoor begint zo te zien op de andere weghelft.

inderdaad mazzel gehad dat de auto nog voldoende remde!

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Heden morgen, rond 8:00 uur A 2 Utrecht richting Amsterdam, aerodinamische Z 4 met dito chauffeur (a bald one)

Mooie auto beige bruin, had wel haast, kenteken XX-ZJ-GH

aangepast door Enigma
Link naar reactie

Vandaag even een rondje Loosdrechtse Plassen. Duidelijk Z3 weer :thumbup:

Een zwarte op de Oud Loosdrechtsedijk. Groette vriendelijk.

Een lichtblauwe geparkeerd tegenover Anderz op dezelfde dijk..

Een (Atlanta) blauwe op de Rijksstraatweg bij Nieuwersluis met een enthousiast groetende dame.

Tenslotte nog een nors voor zich uitkijkende bestuurder van een lichtgroene Z3.

En dat alles binnen 15 minuten.

Iemand van hier?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gisteren Nordschleife, grijze z3 coupe en een grijze z4. Stonden 1 auto achter mij bij het wegrijden van de parkeerplaats toen de baan weer open was. Ik was met een groene z3. Geen rondje gereden want het was mij veelste druk en dan rijden er veelste veel oetl@llen rond.

  • Like 1
Link naar reactie

Gisteren Nordschleife, grijze z3 coupe en een grijze z4. Stonden 1 auto achter mij bij het wegrijden van de parkeerplaats toen de baan weer open was. Ik was met een groene z3. Geen rondje gereden want het was mij veelste druk en dan rijden er veelste veel oetl@llen rond.

Jou heb ik idd gezien, ik vroeg me af of je een forummember zou zijn :)

Het was idd heel druk op de baan, eigenlijk te druk, Nick werd een keer flink gesneden hoorde ik.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.